🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41173.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

علائم 720p، 1080i و 4K در نمایشگرها چه معنایی دارند؟

حتماً بارها علائم 1080p، 1080iیا 4K و امثال آن را در برچسب خصوصیات تلویزیون ها و مانیتورها یا در منوی تنظیمات آنها دیده اید. شاید این سوال در ذهنتان مطرح شده باشد که اینها چه ...

حتماً بارها علائم 1080p، 1080iیا 4K و امثال آن را در برچسب خصوصیات تلویزیون ها و مانیتورها یا در منوی تنظیمات آنها دیده اید. شاید این سوال در ذهنتان مطرح شده باشد که اینها چه معنی دارند؟ در ادامه با دیجیاتو همراه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باشید تا به تشریح آنها بپردازیم.

حروف «i» و «p» به ترتیب نشان دهنده انواع اسکن «interlaced» یا «progressive» هستند. نمایشگرها دارای خطوط پیکسلی هستند که به صورت افقی در سر تاسر مانیتور کشیده شده اند. وقتی نمایشگر تصویری را با استاندارد interlaced نمایش می دهد، ابتدا تصاویر خطوط فرد نمایش داده می شوند و سپس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خطوط زوج به نمایش در می آیند. در نتیجه، از دید کاربر، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تصاویر به شکل قطعه قطعه یا به اصطلاح لرزان به نظر می رسند.

به مرور فناوری «progressive» جایگزین «interlaced» شد؛ در این تکنولوژی دیگر مسئله نمایش خطوط فرد و سپس زوج مطرح - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نبوده و در عوض تمامی خطوط به ترتیب نمایش داده می شوند.

ترکیب این اعداد و حروف چه معانی دارند؟

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی
مقایسه رزولوشن ها (برای مشاهده در سایز بزرگ، روی تصویر کلیک کنید).

720p دارای رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است و به نام «HD» یا «HD Ready» شناخته می شود.

1080p دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است و به نام «FHD» یا «Full HD» شناخته می شود.

1440p دارای رزولوشن 2560 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در 1440 پیکسل است و به نام «QHD» یا «Quad HD» شناخته می شود و کیفیتی 4 برابر HD را فراهم می کند.

2160p دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است و به نام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - «UHD» یا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - «Ultra HD» - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یا «4K» شناخته می شود و کیفیتی 4 برابر Full HD را فراهم می کند.

4320p - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارای رزولوشن 7680 در 4320 پیکسل است و به نام «8K» شناخته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می شود و کیفیتی 16 برابر Full HD را فراهم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone