🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41169.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی بزرگترین عرضه کننده موبایل سه ماهه سوم سال 2017 در چین

اخیراً شرکت «Canalys»، که در زمینه تحلیل بازار فعالیت دارد، گزارش میزان فروش تلفن های هوشمند در بازار چین، در 3 ماهه سوم سال 2017 را منتشر کرده که در آن هوآوی در صدر لیست ...

اخیراً شرکت «Canalys»، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که در زمینه تحلیل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بازار فعالیت دارد، گزارش میزان فروش تلفن های هوشمند در بازار چین، در 3 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ماهه سوم سال 2017 را منتشر کرده که در آن هوآوی در صدر لیست دیده می شود.

بر اساس این گزارش، هوآوی، اوپو و ویوو (Vivo) به ترتیب 19، 18 و 17 در صد از تعداد موبایل های عرضه شده به بازار این کشور را به خود اختصاص داده اند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و رتبه های اول تا سوم را به دست آورده اند. پس از این سه شرکت نیز به ترتیب شیائومی و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپل حائز رتبه های چهارم و پنجم شده اند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

لازم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که در کل، میزان عرضه در این دوره نسبت به سه ماهه دوم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی، با 5 درصد کاهش، به 119 میلیون دستگاه رسیده.

همچنین در این دوره، پس از مدت ها، اپل رشد 40 درصدی را تجربه کرده که از زمان عرضه آیفون 6 بی سابقه بوده.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اپل در دوره سه ماهه سوم سال 2016، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعداد 8 میلیون آیفون به بازار چین عرضه کرده بود. در حالی که در دوره مشابه سال جاری میلادی، این عدد به 11 میلیون افزایش یافته. به نظر می رسد عرضه آیفون های 8 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و 8 پلاس در این رشد، تأثیر به سزایی داشته باشند. البته احتمالاً با وجود قیمت بالای آیفون X، پس از عرضه این موبایل نیز رشد میزان موبایل های عرضه شده توسط اپل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - باز هم افزایش یابد.

بر اساس پیش بینی ها به نظر می رسد در زمان فرا رسیدن فستیوال خرید آنلاین چین در 20 آبان ماه، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شیائومی، جایگاه اول را از هوآوی برُباید و در صدر جدول قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone