🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41185.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی The Sun: Origin؛ آخرالزمانی بدون زامبی ها

با وجود اینکه انتظار داشتیم همانند بعضی از عناوین AGaming، فاصله زمانی بین عرضه نسخه اندروید و iOS جدیدترین ساخته آن ها نزدیک به چند ماه باشد ولی The Sun: Origin خیلی زودتر از چیزی ...

با وجود اینکه انتظار داشتیم همانند بعضی از عناوین AGaming، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فاصله زمانی بین عرضه نسخه اندروید و iOS جدیدترین ساخته آن ها نزدیک به چند ماه باشد ولی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - The Sun: Origin خیلی زودتر از چیزی که تصور می کردیم راهش را به دیوایس های اندرویدی پیدا کرد؛ روز گذشته به صورت ناگهانی شاهد عرضه این عنوان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بلندپروازانه در اندروید بودیم.

The Sun: Origin پیش از آنکه انتشار یابد، جدا از سبک خاصش به خاطر شباهت های فراوانی که با سری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - محبوب S.T.A.L.K.E.R داشت به یکی از موردانتظار ترین عناوین امسال تبدیل شد. همه چیز بوی استاکر را می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داد و مشخص بود که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - AGaming با الهام از این بازی اکراینی سعی دارد یک تجربه کاملا متفاوت به بازیکن ها بدهد.

نسخه بتا The Sun: - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Origin چند ماه پیش با نام The Sun Lite Beta عرضه شد

اما وقتی که برای اولین بار دست به تجربه The Sun: - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Origin زدیم فهمیدیم که بازی خیلی بیشتر از یک شباهت معمولی است. در واقع ساخته جدید شرقی ها نه یک عنوان الهام گرفته از استاکر، بلکه کلونی کاملا شبیه به آن به حساب می آید. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از طراحی منوها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بگیرید تا گیم پلی و اتمسفر، همه یادآور عنوان GSC Game - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - World هستند که اصلا نکته بدی نیست.

بازی های سبک بقا [Survival]/اکشن با دوربین اول شخص روی اسمارت فون ها، حکم آب یخی در صحرایی بزرگ را دارند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تنها عناوین معروف این سبک بازی Radiation Island و ادامه آن هستند که آن ها هم با وجود تمام المان های مثبت و دنیای بزرگشان، به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خاطر ریتم کند گیم پلی [به علت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توجه بیشتر روی سبک بقا] ممکن است به مذاق خیلی ها خوش نیایند.

بنابراین دیدن عنوان مشابهی که بهای زیادتری به بخش اکشن داده و با ریتمی تند تر، بازیکن ها را به محیطی آخرالزمانی می فرستد واقعا هیجان انگیز است. The Sun: Origin هم به خوبی توانسته انتظارات بازیکن ها را برآورده نماید ولی نکته منفی، همان کلمه «کلونی» است که بالاتر گفتیم.

استاکر عنوانی برای پی سی بوده و The Sun: Origin باید با استانداردهای اسمارت فون ها ساخته شود. ولی با وجود تمام تلاش های سازنده، بازی شباهت زیادی به استاکر دارد و این ویژگی برای عنوانی که در یک پلتفرم کاملا متفاوت ساخته شده یک نقطه ضعف به حساب می آید.

اما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با این المان منفی، The Sun: Origin همچنان حرف هایی برای گفتن داشته و در سبکی که بازی های زیادی از آن را نمی توانید روی اسمارت فون ها پیدا کنید، یکی از بهترین ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است. بازی داستانی آخرالزمانی را روایت می کند که برخلاف عناوین مشابه، زامبی ها نقش اصلی آن نیستند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
نسخه بتا بازی نزدیک به 5 میلیون بار دانلود شده است.

در واقع ساخته جدید AGaming اتفاقات بعد از سال 2050 را روایت می کند. زمانی که به خاطر تابش انرژی اضافی از سوی خورشید، زمین تا مرز نابودی پیش می رود. با وجود هشدارهای دانشمندان مبنی بر خطر بزرگی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کره خاکی را تهدید می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نماید، رهبران ملت ها اهمیتی به این حرف ها نداده و تنها برای جنگیدن با یکدیگر اسلحه های قوی تر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می سازند.

همین نادیده گرفتن تهدیدها هم باعث می شود تا مواد رادیو اکتیوی زمین را فراگرفته و با تغییرات فراوان، مردم برای بقا مجبور به زندگی در دسته های کوچک تر گردند. شما نیز نقش یکی از این انسان ها را داشته و باید تنها به یک هدف - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مهم فکر کنید: بقا.

از دیدگاه داستانی، نسبت به عناوین مشابه سازنده توضیحات خوبی را به مخاطب می دهد. همان ابتدا از جریانات بازی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با خبر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می شوید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و ماموریت ها [حداقل در یک ساعت اولیه] شاید خلاقانه نباشند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اما به ماجراجویی مخاطب هدف داده و همین برای یک بازی موبایل کفایت می کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
AGaming سازنده بازی های معروفی از جمله Repoter [معرفی دیجیاتو] است.
همانگونه که بالاتر گفتیم، گیم پلی The Sun: Origin ترکیبی از سبک اکشن و بقا [با توجه بیشتر المان های تیرندازی] است. یعنی همانند بقیه بازی های Survival در اینجا نیز باید با جمع آوری تجهیزات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مختلف، غذا، لباس یا جعبه کمک های اولیه سعی کنید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در این جهنم زنده بیرون بیایید.

اما از آن طرف اسلحه های بیشتری به بازیکن داده شده و مهمات نیز تا جایی که احتیاج دارید پیدا می شود. المانی که نه تنها به بار اکشن بازی افزوده بلکه به خاطر ریتم سریع ترش، طیف گسترده تری از بازیکن ها می توانند با ساخته جدید استودیوی AGaming ارتباط برقرار کنند.

البته کنترل نه چندان مناسب بازی [حتی با وجود قابلیت شخصی سازی آن] - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - موجب گشته تا بازیکن خیلی نتواند از گیم پلی این عنوان لذت ببرد. اصلا بگذارید خیال تان را راحت کنیم؛ بخش کنترل واقعا بد است. در کنار رابط کاربری شلوغ صفحه، تعداد دکمه ها خیلی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زیاد هستند و سازنده به ساده ترین شکل ممکن می توانست بعضی از آن ها را حذف کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
در اینجا می توانید آیتم های خود را نگه دارید. فقط حواس تان به محدودیت وزن و مکان باشد.

مثلا برای دویدن، باید یک دکمه جدا را فشار دهید. وجود یک آنالوگ در بازی های اکشن امروزی یک استاندارد به حساب می آید. این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بخش در قسمت چپ صفحه وجود داشته و مخاطب به واسطه آن می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تواند شخصیت اصلی را هر جایی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می خواهد ببرد.

بعضی بازی ها برای راحتی بازیکن دست به اقدام جالبی می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زنند. اگر انگشت خود را به آرامی روی آنالوگ فشار داده و آن را بکشید، کاراکتر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با سرعتی پایین حرکت می کند. اما در صورتی که دست تان را بیشتر روی صفحه بکشید سرعت او افزایش می یابد. در The Sun: Origin از ایده آنالوگ استفاده شده ولی جای خالی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این المان به خوبی احساس می شود.

ضمن اینکه قابلیت Auto Aim [نشانه گیری خودکار] کارکرد خوبی ندارد و با مشکلاتی همراه است. با وجود اینکه بازی برای چندماه در مرحله بتا قرار داشته، ولی همان ابتدا که وارد منو می شوید سازنده خاطر نشان می کند که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در آپدیت های بعدی خیلی از مشکلات برطرف می شوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
The Sun: Origin عنوانی آفلاین بوده و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای تجربه آن نیازمند اینترنت نیستید.

امیدواریم توسعه دهنده نگاهی به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این قسمت ها هم بیاندازد. پیش از اتمام مطلب، بیایید نگاهی نیز به بخش گرافیک بیاندازیم. از دیدگاه بصری، همیشه عناوین AGaming در سطح خوبی قرار داشتند و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - The Sun: - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Origin با توجه به «دنیای بزرگش» از این قاعده مستثنی نیست.

در واقع بخش های زشت گرافیک از همان ابتدا مشخص هستند. از مدل سازی نه چندان خوب شخصیت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها بگیرید تا فریم ریت نوسانی حتی روی دیوایس های قوی، ولی چون با یک بازی موبایل رو به رو هستیم و سازنده به خوبی توانسته از پس جهان بزرگ عنوانش بربیاید بنابراین می توانیم آن ها را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نادیده گرفته و از نگاه گرافیک، لقب «خوب» را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به این عنوان بدهیم.

The Sun: Origin بازی خوبی است و توانسته نقدهای مثبتی را از کاربران دریافت کند. اگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - علاقه مند به بازی های سبک بقا هستید و از ریتم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند Radiation Island خسته شده اید، ساخته AGaming تنها نمونه موجود برای شما است. فقط فراموش نکنید، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «بقا» همچنان بار زیادی از گیم پلی بازی را به دوش می کشد. بنابراین انتظار عنوانی تمام اکشن را نداشته باشید.

دانلود از اپ استور - دانلود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از طریق گوگل پلی - دانلود نسخه بتا - لینک کمکی برای بتا

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone