🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41192.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ NavBar Animations؛ انیمیشن های جذاب برای نوار ناوبری اندروید

بر خلاف چیزهایی مثل تم و پکیج آیکن که به راحتی در اندروید شخصی سازی می شوند، تعویض نوار ناوبری پایین صفحه کار خیلی راحتی نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد. معمولا اکثر اپ ...

بر خلاف چیزهایی مثل تم و پکیج آیکن که به راحتی در اندروید شخصی سازی می شوند، تعویض نوار ناوبری پایین صفحه کار خیلی راحتی نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد. معمولا اکثر اپ هایی که از پس این کار بر می آیند دسترسی روت را طلب می کنند، و همانطور که می دانید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روت کردن دیوایس کاری است که تعداد کمی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از اندرویدی ها به آن علاقه دارند.

اما نکته خوشحال کننده اینجاست که همیشه در اندروید یک استثناء هم پیدا می شود. اپلیکیشن NavBar Animations که امروز معرفی می کنیم یک اپلیکیشن استثنایی برای کسانی است که می خواهند بدون روت کردن گجت ظاهر نوار ناوبری را کمی دستکاری کنند و به آن زینت ببخشند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

NavBar Animations در ظاهر نوار ناوبری شما دستی نمی برد، بلکه فقط به آن یک سری انیمیشن اضافه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می کند تا با هر بار فشردن دکمه ها شاهد آن ها باشید. انیمیشن ها در 14 دسته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مختلف طبقه بندی شده اند و تنوع خوبی دارند، هر چند که همه آن ها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از ابتدا برایتان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آزاد نیستند.

در نسخه رایگان اپلیکیشن فقط می توانید به پنج دسته از انیمیشن ها دسترسی داشته باشید، اما خوشبختانه همین تعداد محدود هم به قدر کافی زیبا و جذاب هستند که شما را به استفاده از اپلیکیشن ترغیب کنند.

اپلیکیشن NavBar - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Animations صرفا یک ویترین از این انیمیشن هاست و متأسفانه تنظیمات زیادی در اختیارتان قرار نمی دهد. تنها کاری که می توانید با آن انجام بدهید انتخاب و نشاندن انیمیشن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ها روی نوار ناوبری است که البته امکانات شخصی سازی مختصری را هم در آن می بینید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به عنوان مثال می توانید برای اپ زمان نمایش انیمیشن ها را تعیین کنید: این که فقط در حالت لمس کوتاه اجرا شوند، یا این که با نگه داشتن انگشت روی آیکن های نوار ناوبری هم آن ها را ببینید.

تعیین سرعت انیمیشن یا تغییر رنگ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هاله اطراف آن ها هم گزینه های دیگری هستند که در تنظیمات NavBar Animations مشاهده خواهید کرد. هر چند که این گزینه ها محدودند اما بزرگترین مشکل اپلیکیشن نیستند.

آزاردهنده ترین موضوع در مورد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - NavBar Animations تبلیغات تمام صفحه ای هستند که موقع باز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کردن منوها ظاهر می شوند و با هیچ روشی به جز ارتقای اپ به نسخه کامل از بین نمی روند.

با این حساب اگر انیمیشن های اپ را پسندیدید، شاید خرید نسخه کامل ایده بدی نباشد که هم از تبلیغات خلاص شوید و هم به زیباترین انیمیشن های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

NavBar Animations را می توانید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همین حالا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و به رایگان از لینک های زیر دانلود کنید. توجه داشته باشید که این اپ برای اجرا حداقل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به اندروید 5.0 لالی پاپ احتیاج دارد.

دانلود از گوگل پلی  - دانلود از لینک کمکی 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone