🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41201.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و ال جی احتمالاً به خاطر مشکلات پیکسل 2 اکس ال به دادگاه می روند

با انتشار گزارش های مربوط به مشکلات نمایشگر پیکسل 2 اکس ال نظیر رنگ های بی روح، عدم توازن روشنایی و مسائل مشابه، گوگل ممکن است با پرونده ای قضایی از سوی خریداران این موبایل ...

با انتشار گزارش های مربوط به مشکلات نمایشگر پیکسل 2 اکس ال نظیر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رنگ های بی روح، عدم توازن روشنایی و مسائل مشابه، گوگل ممکن است با پرونده ای قضایی از سوی خریداران این موبایل که تحت تاثیر مشکل نمایشگر قرار گرفته اند مواجه شود. پیکسل 2 اکس ال توسط ال جی تولید شده و از نمایشگر 6 اینچی pOLED کمپانی کره ای بهره می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برد. حرف p پیش از OLED بر پلاستیکی بودن آن دلالت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دارد و دستگاه رزولوشن QHD Plus را به نمایش می گذارد.

به محض اینکه پرونده از سوی یک قاضی تایید شود، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پرونده های جداگانه دیگر نیز که به دلیلی مشابه تشکیل شده اند به آن ارجاع داده می شوند. در حال حاضر شرکتی حقوقی به نام Girard Gibbs LLP دست به کار شده و مشغول جلب نظر دارندگان پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال به مشارکت در این پرونده است.

در حالی که مشکلات نمایشگر تنها دارندگان پیکسل 2 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اکس ال را تحت تاثیر قرار داده اند، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیکسل 2 هم از مشکلاتی نظیر شنیده شدن نویزی آزاردهنده به هنگام برقراری تماس های تلفنی رنج می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برد.

گوگل، اچ تی سی و ال جی احتمالاً از همین حالا باید برای مقابله با این پرونده حقوقی آماده شوند. ناگفته نماند که Girard Gibbs LLP پیشتر هم در چنین پرونده هایی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - علیه تولیدکنندگان اسمارت فون تجربه داشته و ال جی را به خاطر موبایل های G4 و V10 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به دادگاه برده است. این شرکت حقوقی، از موتورولا هم به خاطر سرویس های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ضعیف مرتبط با گارانتی شکایت و طلب 4 میلیون دلار کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone