🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41188.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

همکاری وزارت ارتباطات و ارشاد برای ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران

بحث آزاد شدن برخی از سایت‌های مهم همچون بلاگ‌اسپات و یوتوب برای برخی دانشگاه‌های بزرگ، موضوعی بود که وزیر ارتباطات،«محمدجواد آذری جهرمی»، چندی پیش بدان اشاره داشت. وی رفع فیلتر چنین سایت‌هایی را برای پیشرفت ...

بحث آزاد شدن برخی از سایت‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مهم همچون - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بلاگ‌اسپات و یوتوب برای برخی دانشگاه‌های بزرگ، موضوعی بود که وزیر ارتباطات،«محمدجواد آذری جهرمی»، چندی پیش بدان اشاره داشت. وی رفع فیلتر چنین سایت‌هایی را برای پیشرفت دانشگاه و جامعه دانشگاهیان ضروری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عنوان کرده بود و از تلاش خود برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تحقق این امر سخن به میان آورده بود.

موضوع رفع فیلتر بعضی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از سایت‌ها از دانشگاه‌ها به خبرگزاری‌ها رسیده است.

در ادامه این صحبت‌ها دبیر شورای عالی فضای مجازی همزمان با روز خبرنگار سال جاری، با ارسال نامه‌ای به دادستانی خواستار اینترنت آزاد برای دانشگاه‌ها و برخی خبرگزاری‌ها شده بود که تا به امروز خبری از موافقت با آن درز نشده است. نهادهای گوناگونی چون کمیسیون عالی امنیت، دادستانی، وزارت ارتباطات و... متولیان این امر هستند و همکاری آنها با یکدیگر شاید بتواند قفل این مسئله را بشکند.

جهرمی بار دیگر امروز در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به این موضوع اشاره کرد. وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه مبنی بر اینکه چه زمانی می‌شود تا خبرنگاران هم بتوانند آزادانه مثل وزیر در توییتر صاحب اکانت رسمی باشند این مساله را واکاوی کرد و گفت:

کمیته تعیین مصادیق - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مجرمانه رایانه‌ای مصوبه‌ای دارد که براساس آن خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها امکان استفاده از اینترنت بدون فیلتر برای مقاصد اطلاع رسانی را خواهند داشت. این مصوبه تا به امروز با مشکلات زیادی روبرو بوده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و به همین دلایل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نتوانسته رنگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - واقعیت به خود بگیرد. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - متولی این امر در حقیقت وزارت ارشاد است و وزارت ارتباطات حاضر به انجام هرگونه همکاری برای توسعه زیرساخت‌های لازم در آن سازمان است  تا در نهایت اینترنت بدون فیلتر به دست خبرنگاران برسد.

گفتنی است جهرمی درباره ارائه اینترنت رایگان به خبرنگاران که از دیگر دغدغه‌های این قشر به شمار می‌رود توضیحی ارائه نداد و به نظر می‌رسد برای رسیدن به این مهم همکاری‌های لازم بین شرکت‌های ارائه کننده اینترنت و دولت باید بیشتر از پیش صورت بگیرد تا بتوان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درباره آن اظهار نظر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قطعی را داد.

وزیر ارتباطات از جمله رجل سیاسی ایران است که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر دارد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که خود آن را به تعبیری استفاده از خرد جمعی و مردمی می‌داند. به نظر جهرمی حضور در این فضاها به عنوان یک فعال اجتماعی برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مدیران و مسئولان سازمان‌ها لازم است چرا که از این بستر می‌توان به نظرات جامع، رک و بی‌پرده‌ای از افکار عمومی جامعه رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone