🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41195.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

محموله ۳۷۰ هزار دلاری آیفون 10 در سانفرانسیسکو به سرقت رفت

هفته گذشته سه مرد که لباس های کلاهدار به تن داشتند به یکی از کامیون های حامل آیفون 10 متعلق به شرکت پست UPS که بیرون یکی از اپل استورهای سانفرانسیسکو پارک شده بود دستبرد زدند ...

هفته گذشته سه مرد که لباس های کلاهدار به تن داشتند به یکی از کامیون های حامل آیفون 10 متعلق به شرکت پست UPS که بیرون یکی از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اپل استورهای سانفرانسیسکو پارک شده بود دستبرد زدند و ۳۰۰ دستگاه از این موبایل را که ارزشی برابر با ۳۷۰ هزار دلار داشت به سرقت بردند.

این حادثه بین ساعات ۱۱:۱۵ تا ۱۱:۳۰ دقیقه صبح روز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چهارشنبه به وقت محلی اتفاق افتاد و آنطور که شاهدان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گفته اند راننده کامیون، خودروی خود را بعد از پارک کردن در مجاورت مرکز خرید قفل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرده و برای تحویل سفارش یکی از فروشگاه ها آن را ترک کرده است.

در همین حین سارقان که البته هنوز هم دستگیر نشده اند وارد کامیون شده و ۳۱۳ دستگاه آیفون 10 که هر کدامشان بالغ بر ۹۹۹ دلار قیمت داشته را با ون سفید رنگ خود بار زده و از موقعیت گریخته اند.

پلیس سانفرانسیسکو اعلام کرده که سارقان احتمالا آن کامیون را رهگیری کرده اند و «با در نظر داشتن ارزش دلاری محموله سرقتی، کارشان کاملا برنامه ریزی شده بوده».

هم اکنون اپل و UPS همکاری های گسترده ای را برای دستگیری سارقان پیدا کرده اند. اضافه کنیم که هرکدام از موبایل های سرقتی شماره سریال IMEI مختص به خود را داشته که رهگیری آن را ساده ترمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone