🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41193.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا «برادکام» و «کوالکام» بزرگترین معامله تاریخ تولیدکنندگان چیپ را رقم می زنند؟

شرکت «برادکام» (Broadcom) که یکی از تامین کنندگان کمپانی اپل به شمار می رود به دنبال خرید کوالکام با قیمتی بالغ بر 100 میلیارد دلار است، که آن را به بزرگترین معامله تاریخ تولید کننده ...

شرکت «برادکام» (Broadcom) که یکی از تامین کنندگان کمپانی اپل به شمار می رود به دنبال خرید کوالکام با قیمتی بالغ بر 100 میلیارد دلار است، که آن را به بزرگترین معامله تاریخ تولید کننده های چیپ بدل می کند.

این گزارش که روز گذشته توسط «بلومبرگ» منتشر شد واکنش مثبت سهامدارن کوالکام و افزایش 14 درصدی ارزش سهام آنرا به دنبال داشته است.تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیسهامدان کوالکام باید از شنیدن این خبر خوشحال شوند چرا که این کمپانی از مدت ها پیش با اپل که مشتری ثابت مودم های آن به شمار می رود، وارد بحرانی دامنه دار شده که بارها پای آنها را به دادگاه باز کرده است.

از طرف دیگر اپل در ساخت آیفون علاوه بر محصولات کوالکام از مودم های اینتل هم استفاده می کند اما در حال حاضر با کوالکام بر سر حقوق پتنت ها وارد یک منازعه قانونی شده است، بنابرین سهامداران نگران آن هستند که اپل به کل از شراکت با کوالکام منصرف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود.تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیعلاوه بر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این سهام این تولید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کننده چیپ در سال جاری شاهد افتی 16 درصدی بوده و سود سه ماهه اخیر آن نیز 90 درصد کاهش یافته است.

گفتنی است کوالکام به این بهانه که اپل بدون پرداخت هزینه پتنت ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از نوآوری های آنها از قبیل فناوری «Force Touch» استفاده می کند، از این شرکت شکایت کرده است.

از طرف دیگر مدیران اپل نیز کوالکام را به استفاده از تاکتیک های انحصارطلبانه و دریافت حق امتیازهای بیش از حد متهم کرده اند.

در حال حاضر مشخص نیست که در صورت خرید کوالکام توسط برادکام تکلیف پرونده های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قضایی این شرکت و اپل به کجا ختم می شود، با این حال ممکن است برادکام با در نظر گرفتن مزایای بلند مدت شراکت با غول کوپرتینویی، از آنها چشم پوشی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone