🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43130.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کودکان آلمانی مطالعه را به سرگرمی های دیجیتال ترجیح می دهند

آلمان را به عنوان مهد نشریات چاپی دنیا می شناسند و حالا پیش بینی شده که کتاب و کتابخوانی آینده روشنی در این سرزمین داشته باشد. براساس تحقیقی که نتایج مربوط به آن روز گذشته ...

آلمان را به عنوان مهد نشریات چاپی دنیا می شناسند و حالا پیش بینی شده که کتاب و کتابخوانی آینده روشنی در این سرزمین داشته باشد.

براساس تحقیقی که نتایج مربوط به آن روز گذشته منتشر شد، ۶۱ درصد از کودکان ۶ تا ۱۳ ساله در این سرزمین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مرتبا کتاب می خوانند و از این میزان تنها ۵۵ درصدشان به مجلات کودکان و کتاب های مصور علاقه دارند.

در این تحقیق - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که به همت شش ناشر مطرح در آلمان انجام شده با حدود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۱۷۰۰ کودک و البته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - والدینشان مصاحبه شده است.

از کل افراد مصاحبه شونده، ۶۲ درصد اعلام کردند که از اینترنت و اپلیکیشن ها استفاده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می کنند و از هر سه کودک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در این بازه سنی نیز تنها یک تن اعلام کردند که به مشاهده ویدیوهای روی یوتوب علاقمند هستند. و نکته جالب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تر آنکه تنها ۲۸ درصد از این جمعیت اعلام کردند پای بازی های ویدیویی می نشینند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گفتنی است در کشور آلمان وقتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حرف از سرگرمی محبوب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کودکان به میان بیاید تنها تلویزیون است که کتابخوانی را پشت سر می گذارد. طبق تحقیق ۹۳ درصد از کودکان ۴ تا چهار و نیم ساله در هفته چندین مرتبه تلویزیون تماشا می کنند در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حالی که ۹۷ درصد از کودکان ۱۰ تا ۱۳ ساله به صورت مستمر پای برنامه های تلویزیونی می نشینند.

باید اشاره کنیم DVD و بلو-ری جذابیت چندانی در نظر کودکان آلمانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ندارند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و تنها ۱۵ درصد از اطفال در بازه سنی ذکر شده به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تماشای این نوع محتوا علاقمند هستند.

اقبال خوب تلفن های همراه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در میان آلمانی ها

البته بالا بودن علاقه آلمانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها به مطالعه ابدا منافاتی با زندگی تکنولوژی محورشان ندارد. طبق تحقیق مذکور ۳۷ درصد از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کودکان ۶ تا ۹ ساله موبایل و اسمارت فون مختص - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به خود را دارند و این رقم در میان کودکان ۱۰ تا ۱۳ ساله برابر با ۸۴ درصد عنوان شده است.

سرویس پیام رسان واتس اپ هم در میان گروه سنی دوم از محبوبیت بالایی برخوردار است اما تنها ۲۹ درصد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کودکان ۱۰ تا ۱۳ ساله در این کشور از فیسبوک استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone