🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24582.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این آینه هوشمند با واقعیت افزوده امتحان مدل موهای مختلف را ممکن می‌کند

با اینکه این روزها آینه‌های هوشمند دیگر ایده جدیدی به حساب نمی‌آیند اما کمپانی اروپایی CareOS اکوسیستم جالبی از آینه هوشمند ارائه داده که به سایر جنبه‌های زندگی شما هم مرتبط می‌شود. این شرکت سال گذشته ...

با اینکه این روزها آینه‌های هوشمند دیگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - ایده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - جدیدی به حساب نمی‌آیند اما کمپانی اروپایی CareOS اکوسیستم جالبی از آینه هوشمند ارائه داده که به سایر جنبه‌های زندگی شما هم مرتبط می‌شود.

این شرکت سال گذشته آینه هوشمندی با نام آرتمیس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - (Artemis) را معرفی کرد که امکانات زیادی مثل امتحان مدل موهای مختلف با واقعیت افزوده در آن گنجانده شده بود. امسال CareOS محصولی نسبتا متفاوت را با نام آینه هوشمند پوزئیدون (Poseidon) معرفی کرده که امکان طراحی آینه هوشمند خودتان را با استفاده از قابلیت‌های شخصی‌سازی برای شما فراهم می‌کند.

با وجود امکانات اضافه شده و تفاوت‌های متعدد، پوزئیدون همچنان شباهت بسیار زیادی به آرتمیس دارد. مثلا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - اینکه از پلتفرم آینه هوشمند CareOS استفاده می‌کند که به قابلیت واقعیت افزوده مجهز است. از این آینه هم می‌توانید برای آزمایش مدل موهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - مختلف و محصولات آرایشی متفاوت استفاده کرد.

در بحث تفاوت‌ها اما پوزئیدون سعی کرده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - امکانات وسیعتری نسبت به آرتمیس در اختیار کاربران قرار بدهد. در حالی که محصول قبلی یعنی آرتمیس فقط در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - یک سایز عرضه شده بود، پوزئیدون را می‌توان به هر دو سایز بزرگ و کوچک و جهت‌های افقی یا عمودی تبدیل کرده و حتی از تنظیمات نوری مختلف، رنگ فریم‌های متفاوت و... هم استفاده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - کرد. به همین خاطر آینه از چندین ماژول مختلف تشکیل شده که قابل جداسازی و جاگذاری مجدد هستند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان

علاوه بر این تنظیمات دیگری نیز همچون صفحه چند لمسی، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - سنسور نور محیط، فریم غیر لمسی، LED های رنگی مختلف و موارد متعدد دیگر هم وجود دارد. این آینه حتی از یک مادر برد با چیپست کوالکام هم استفاده می‌کند که به USB، وای‌فای و اترنت مجهز است. با این اوصاف شاید پوزئیدون - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - را بیشتر بتوان یک کامپیوتر به حساب آورد تا صرفا آینه هوشمند.

به این مجموعه یک دوربین هم اضافه شده است که برای تشخیص چهره کاربردی خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - برای اینکه کاربر از لحاظ امنیتی نگرانی نداشته باشد یک پوشش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - دستی برای لنز دوربین در نظر گرفته شده و به گفته CareOS تمام اطلاعات به صورت محلی ذخیره می‌شوند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سنندج استان کردستان - خبری از به اشتراک‌گذاری روی سرورهای کلاود نخواهد بود.

با تمام این‌ها شاید عیب اصلی آینه هوشمند پوزئیدون را بتوان قیمت گزاف آن دانست. برای در اختیار داشتن این محصول، بسته به ماژول‌های انتخابی کاربر باید هزینه‌ای بین 3000 تا 6000 دلار را متحمل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone