🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24580.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس لپتاپ‌های ویوو بوک را با رنگ‌های جدید و سخت‌افزار قوی‌تر به روز کرد

نمایشگاه CES بار دیگر به محلی برای رونمایی ایسوس از سری جدید لپتاپ های میان رده ویوو بوک تبدیل شده است. کمپانی تایوانی اینبار روی رنگ ها تمرکز کرده اما در کنار آن سخت افزار را ...

نمایشگاه CES بار دیگر به محلی برای رونمایی ایسوس از سری جدید لپتاپ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - های میان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - رده ویوو بوک تبدیل شده است.

کمپانی تایوانی اینبار روی رنگ ها تمرکز کرده اما در کنار آن سخت افزار را تا هم حدودی ارتقا داده است. نسخه جدید ویوو بوک های استاندارد و سری S به پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 یا i7 از سری U و G و کارت گرافیک اختصاصی انویدیا مجهز شده اند.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری سری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - S باید به نمایشگر با رزولوشن 1080p، تا ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده جی فورس MX250 و پشتیبانی از وای فای ۶ اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان

ایسوس برای آسانتر کردن تایپ در ویوو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - بوک S13، S14  و S15 از کلیدهای بزرگتری استفاده کرده و دور کلید اینتر هم نوار زردی تعبیه کرده که در حال تبدیل شدن به روالی عادی در لپتاپ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - های این شرکت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - است. این محصولات با شاسی فلزی و در رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای از راه خواهند رسید.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان

به روزسانی ویوو بوک ۱۴ و ۱۵ آنقدر کمرنگ است که می توان نوار زرد دور کلید اینتر را بزرگترین تغییر محسوب کرد. البته جای گله چندانی هم وجود ندارد چون - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - دستگاه ها از قبل به پردازنده نسل دهم Core i3، i5, i7، شانزده گیگابایت رم، تا یک ترابایت SSD (به علاوه نسخه های با HDD) و کارت گرافیک اختصاصی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان - جی فورس MX350 مجهز شده اند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سبزوار استان خراسان

نمایشگر به کار رفته در نسخه پایه ویوو بوک ۱۴ و ۱۵ از نوع پنل های TN با رزولوشن HD و FHD است اما در نسخه های گرانتر از پنل IPS استفاده شده است.

سری ویوو بوک S تا اوایل سال آینده به بازار عرضه می شود اما برای خرید ویوو بوک ۱۴ و ۱۵ باید تا اوایل تابستان منتظر بمانید. کمپانی سازنده هنوز به قیمت این محصولات اشاره نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone