🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27652.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی در خدمت دوربین؛ معرفی اپلیکیشن‌های عکاسی با قابلیت‌های هوشمند

یکی دو سالی هست که شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، هواوی و سامسونگ در تلاشند که هوش مصنوعی را بیشتر از گذشته با دوربین اسمارت‌فون‌ها عجین کنند و ثمره این کار، گوشی‌هایی بوده که در عکاسی ...

یکی دو سالی هست که شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، هواوی و سامسونگ در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - تلاشند که هوش مصنوعی را بیشتر از گذشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - با دوربین اسمارت‌فون‌ها عجین کنند و ثمره این کار، گوشی‌هایی بوده که در عکاسی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - رفتار بسیار هوشمندانه‌ای از خود به نمایش می‌گذارند.

گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی نوت 9 و هواوی میت 20 پرو دو مثال برجسته این روزهای صنعت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - موبایل هستند که در زمینه عکاسی به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - طرز استادانه‌ای از هوش مصنوعی بهره گرفته‌اند که نتایج این کار را در کیفیت عالی خروجی‌ها می‌توان مشاهده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - کرد.

اما نکته اینجاست که گوشی‌های مجهز به عکاسی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - هوشمند قیمت بالایی دارند و با توجه به وضعیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - اسفناک بازار موبایل کشور، امکان خریدشان برای هر کسی ممکن نیست. ولی خوشبختانه هستند اپلیکیشن‌هایی که چشمه‌ای از مهارت‌های هوش مصنوعی را به نمایش کاربران بگذارند. در این مقاله ابتدا با نحوه یاری‌رساندن هوش مصنوعی به عکاسی آشنا می‌شویم و سپس به سه مورد از اپلیکیشن‌های خوب عکاسی هوشمند خواهیم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - پرداخت.

هوش مصنوعی در دوربین‌های موبایل

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

هوش مصنوعی در دوربین فقط به تشخیص محیط اطراف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - محدود نیست. این تکنولوژی در امور دیگری همچون تشخیص لبه‌ اشیاء در تصاویر پرتره، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - تشخیص چهره‌ها، ارتقای پروفایل‌های رنگی، صاف کردن پوست و چندین مورد دیگر نقش مستقیم دارد.

به عبارت بهتر، هوش مصنوعی از طریق الگوریتم‌های ویژه دوربین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - را برای تشخیص و پردازش اشیاء به صورت ریل تایم تمرین می‌دهد و این فرآیند به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - میزانی یادگیری ماشینی نیازمند است. اما تأثیرات هوش مصنوعی فقط به عکاسی محدود نمی‌شود. در فیلمبرداری نیز هوش مصنوعی می‌تواند سوژه را در کادر تشخیص داده و روی آن یک فیلتر قرار دهد و پس‌زمینه را به شکل محو درآورد.

اما باید بدانید که این فرآیند با سیستم تشخیص - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - صحنه در دوربین‌های DSLR - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - کاملا متفاوت است. در یک گوشی هوشمند، دوربین اطلاعات را از محیط گرفته و با آن‌ها پردازنده تصویر را تغذیه می‌کند. سپس این پردازنده صحنه را از منظر خصوصیاتی همچون روشنایی، بالانس - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - سفیدی و جزئیات دیگر مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا بتواند بهترین خروجی‌ها را تحویل شما دهد.

اکثر مواقع، نرم‌افزار دوربین نمی‌تواند به تنهایی از پس - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - کارهای بالا بر بیاید. به عنوان مثال دوربین گوشی‌های پیکسل از کمک یک چیپ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - ویژه به نام Pixel Visual Core هم بهره می‌برند تا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - بتوانند پردازش تصاویر +HDR را با سرعتی پنج برابر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - بیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - از پردازنده‌های معمولی به انجام برسانند.

بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار از جمله پیکسل گوگل، آیفون ایکس اپل و هواوی میت 20 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - پرو از تکنولوژی پیشرفته‌ای تحت عنوان Neural Engine استفاده می‌کنند تا بتوانند تشخیص چهره افراد و لبه‌های اشیاء در حالت پرتره را قوی‌تر انجام دهند.

اپلیکیشن‌های عکاسی بهره‌مند از قدرت هوش مصنوعی

1. Selfissimo 

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

اپلیکیشن Selfissimo گوگل تجربه منحصر به فردی شبیه به غرفه‌های عکاسی فوری را برایتان به ارمغان می‌آورد. کار اپلیکیشن، گرفتن خودکار سلفی است. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - البته باید ژست‌های مختلفی بگیرید تا دکمه شاتر فشرده شده و عکس‌تان ثبت شود.

محرک گرفته شدن سلفی در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - این اپلیکیشن، ژست‌های مختلف شماست. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - نکته جالب این که برای گرفتن ژست‌ شما را تشویق هم می‌کند تا بهترین نتیجه را تحویل بگیرید. ثبت سلفی هم تا جایی ادامه پیدا می‌کند که خودتان با اشاره روی صفحه عکاسی را متوقف کنید.

با توقف عکاسی، تمام عکس‌های گرفته شده (که نمی‌دانیم چرا همگی سیاه و سفید هستند!) در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - یک گالری جلویتان پدیدار می‌شود که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - می‌توانید تک تک آن‌ها را به طور مجزا یا همگی را یکجا ذخیره کنید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

!Selfissimo

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 195 / 47 مگابایت زبان:

2.PicAi

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

PicAi کمی از Selfissimo جذاب‌تر است. این اپلیکیشن در عوض آنکه روی سلفی تمرکز کند، بازی هوش مصنوعی را به سطح جدیدی می‌رساند. PicAi به طور کامل صحنه‌ای که در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - قاب دوربین قرار گرفته را آنالیز می‌کند و بسته به چیزهایی که می‌بیند، پیشنهادات مختلفی به شما ارائه می‌کند.

بسته به این که در بک‌گراند چه چیزی داشته باشید، PicAi ممکن است استفاده از یک فیلتر عکاسی را به شما پیشنهاد دهد. در حالت پیش فرض دو پیشنهاد دریافت می‌کنید، اما قادرید با سوایپ میان پیشنهادات مختلف برای اعمال فیلتر جابجا شوید.

وقتی به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - فیلتر دلخواهتان رسیدید، حالا می‌توانید از اسلایدر انتهای صفحه شدت فیلترها را هم تنظیم کرده و در نهایت با فشردن شاتر عکس را تحویل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - بگیرید؛ عکسی که با وجود فیلترها به ویرایش ثانویه احتیاجی ندارد.

PicAi حالت تشخیص دستی اشیاء را هم دارد. می‌توانید روی نقطه خاصی از صفحه فوکوس کنید و بسته به رنگ اشیاء از پیشنهاد فیلتر مناسبی بهره‌مند شوید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

Picai

سازنده: .HPCNT SG Pte. Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 146 / 85 مگابایت زبان:

3. S Pro Camera 

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

S Pro Camera بر خلاف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - سایر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - اپلیکیشن‌های این مقاله تلاش کرده که قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین جدیدترین پرچمداران را به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - گوشی‌های قدیمی‌تر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - بیاورد. با نصب اپ کافیست روی سوژه برای فوکوس اشاره کنید تا دوربین صحنه را آنالیز کرده و بسته به شرایط مناسب‌ترین تنظیمات را برای عکاسی انجام بدهد.

یک خصوصیت خوب اپلیکیشن این است که برای خاموش کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی لازم نیست در منوهای تو در تو به دنبال گزینه مخصوص بگردید. خیلی راحت می‌توانید این کار را از صفحه خانگی اپلیکیشن نیز انجام دهید.

اما به غیر از تشخیص صحنه، S Pro Camera خصوصیات خوب دیگری هم دارد که از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان - جمله آن‌ها می‌توان به واترمارک کردن عکس‌ها، گرفتن تصاویر متحرک و اضافه کردن فیلتر اشاره کرد. همچنین می‌توانید هم با دوربین اصلی و هم دوربین سلفی به عکس‌هایتان افکت بوکه بدهید و از ویژگی‌های خوب اپ برای عکاسی دستی نیز بهره مند شوید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تویسرکان استان همدان

S Pro Camera

سازنده: wideview قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 55 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone