🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12472.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل و شیائومی در فصل چهارم ۲۰۲۰ پیروز بازار موبایل منطقه خلیج فارس بودند

سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ موفقیت بزرگی را برای اپل و سری آیفون ۱۲ در اروپا و آمریکای شمالی به ارمغان آورد. حالا اطلاعات جدید به دست آمده از بازار نشان می‌دهد که اپل این موفقیت ...

سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ موفقیت بزرگی را برای اپل و سری آیفون ۱۲ در اروپا و آمریکای شمالی به ارمغان آورد. حالا اطلاعات جدید به دست آمده از بازار نشان می‌دهد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - که اپل این موفقیت را با شیائومی در بازارهای حاشیه خلیج فارس نیز سهیم بوده است.

شرکت تحقیقاتی IDC در گزارش جدیدی می‌گوید فروش تلفن‌های هوشمند در منطقه خلیج فارس شامل بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی در طول سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ به ۴.۲۶ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - میلیون دستگاه رسیده است.

این رقم نسبت به سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ حدود ۲.۳ درصد افزایش یافته و از دلایل آن می‌توانیم به بازگشایی مرزها و افزایش خریدهای مصرف‌کنندگان اشاره کنیم. اپل با در اختیار داشتن ۲۳ درصد از سهم بازار دومین تولیدکننده بزرگ موبایل در این منطقه بود. این شرکت به لطف استقبال خوب مخاطبان از آیفون ۱۲ و تداوم فروش آیفون ۱۱ توانست فروش گوشی‌های خود را نسبت به سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ حدود ۵۵.۷ درصد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - افزایش دهد.

به گفته تحلیل‌گر ارشد IDC، اگر اپل با کمبود قطعات برای مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ مواجه نمی‌شد، احتمالا شاهد فروش و سهم بازار بالاتری برای این شرکت می‌بودیم. این مسئله به احتمال زیاد در ماه‌های آینده نیز باعث جلوگیری از رشد بازار موبایل خواهد شد و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - نه فقط بر اپل بلکه بر همه برندها اثر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - می‌گذارد. با این وجود، IDC انتظار دارد که در نیمه دوم ۲۰۲۰ مجددا شاهد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - رشد بازار باشیم.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان

دیگر نکته‌ی مهم این گزارش مربوط به رشد سریع شیائومی است که بیشترین بهره را از چالش‌های هواوی برده است. - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - شرکت در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ سهم بازار خود را به ۱۱ درصد رساند در حالی که پارسال در همین بازه زمانی فقط ۷ درصد از بازار را در دست داشت. این شرکت حالا رده سوم پرفروش‌ترین برندهای بازار را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - از هواوی تصاحب کرده است.

سامسونگ مدت‌هاست که بزرگ‌ترین فروشنده تلفن‌های هوشمند در منطقه خلیج فارس به حساب می‌آید و فصل چهارم ۲۰۲۰ هم از این قاعده مستثنی نبود. سهم بازار این شرکت در این سه‌ماهه ۴۲ درصد برآورد شده که نسبت به بازه زمانی مشابه ۲۰۱۹ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - حدود ۲ درصد افزایش داشته ولی نسبت به سه‌ماهه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - سوم ۲۰۲۰ حدود ۳ درصد کاهش پیدا کرده است. سامسونگ هم مثل اپل با کمبود قطعات گوشی‌های خود مواجه بوده که نهایتا فروش تلفن‌های هوشمند این شرکت را ۴.۱ درصد کمتر کرده است.

فروش گوشی‌های هواوی با تکرار روندی که این شرکت در سه‌ماهه گذشته در اروپا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بانه استان کردستان - داشت، با افت شدیدی در منطقه حاشیه خلیج فارس روبرو شد. سهم بازار این شرکت از ۱۶ درصد در بازه زمانی مشابه پارسال به ۸ درصد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone