🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24581.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تلویزیون The Wall را به رخ همگان کشید؛ ۲۹۲ اینچ و دیگر هیچ

به رسم هر سال، سامسونگ عادت دارد تلویزیون‌های غول‌آسا را به نمایشگاه CES بیاورد و امسال هم این کمپانی کره‌ای، تلویزیونی بسیار بسیار بزرگ ۲۹۲ اینچی با رزولوشن 8K را به وگاس آورده است. تلویزیون ...

به رسم هر سال، سامسونگ عادت دارد تلویزیون‌های غول‌آسا را به نمایشگاه CES بیاورد و امسال هم این کمپانی کره‌ای، تلویزیونی بسیار بسیار بزرگ ۲۹۲ اینچی با رزولوشن 8K را به وگاس آورده است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان - تلویزیون The Wall ماژولار بوده و از تکنولوژی microLED بهره می‌برد.

تلویزیون The Wall دقیقا ۲۹۲ اینچی است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان - و این بدان معناست که ۷.۴ متر قطر دارد. تکنولوژی استفاده شده در آن نیز همانند نسخه پارسال microLED است. این تکنولوژی باعث می‌شود تا سایز بزرگ، کنتراست فوق‌العاده و روشنایی خارق‌العاده‌ای را در این تلویزیون غول‌پیکر شاهد باشیم. علاوه بر این تلویزیون The Wall، سامسونگ تلویزیونی کمی «کوچکتر» ۱۵۰ اینچی با رزولوشن 8K را نیز به نمایش درآورده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان

سامسونگ می‌گوید پیشرفت تکنولوژی microLED در سال ۲۰۲۰ باعث - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده است تا آن‌ها بتوانند تولید محصولاتی بزرگ‌تر را آغاز کنند. این کمپانی می‌گوید کاربران می‌توانند از بین اندازه‌های ۸۸، ۹۳، ۱۱۰ و ۱۵۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینچی نیز تلویزیون خود را انتخاب کنند. اما تمامی این دستاوردها به لطف تکنولوژی microLED میسر شده است. این تکنولوژی بیشتر شباهت زیادی به نمایشگرهای OLED دارد تا LCD.

تلویزیون The Wall قادر خواهد بود تا سیاهی بی بدیلی را نمایش داده و در عین حال، کنتراست فوق‌العاده‌ای را به کاربران هدیه دهد. تمام این‌ها نیز به کمک میلیون‌ها LED کوچک میسر شده تا تصویر را مستقیما به نمایش در بیاورند و از آن مهمتر، دیگر Burn-In هم وجود نخواهد داشت. با این حال، تمام این مزایا، اصلا ارزان نیست. کمپانی کره‌ای می‌گوید که نسخه‌های لوکس تلویزیون The Wall را با قیمت چند صد هزار دلاری در اختیار مشتری‌های خود قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چنور نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من یک مشکل در مایکروفر سانی SMV-G10 دارم که هر وقت روشنش می‌کنم، صدای سیستم خنک کننده‌اش خیلی زیاد می‌شود. آیا می‌توانید راه حلی پیشنهاد کنید؟ ممنون.

درسته، این مشکل در مایکروفر سانی SMV-G10 خیلی رایجه. این صدای زیاد معمولا به دلیل شل شدن پیچ‌های سیستم خنک کننده‌ی مایکروفر است. برای حل این مشکل باید ابتدا مایکروفر را خاموش کرده و سپس باید آن را باز کرده و تمامی پیچ‌های سیستم خنک کننده را دوباره برچسباند. پس از این کار، مایکروفر را دوباره روشن کنید و باید ببینید که صدای سیستم خنک کننده کاهش یافته است.

اگر باز کردن مایکروفر برای شما سخت است، می‌توانید به یک متخصص مایکروفر مراجعه کنید تا کار را برای شما انجام دهد. در شهر بویین زهرا منطقه امام خمینی می‌توانید به فروشگاه الکترونیکی نیکوسرا مراجعه کنید که به خدمات تعمیر و نگهداری مایکروفر‌های سانی می‌پردازد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone