🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24579.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رقابت تماماً کره ای؛ ال‌جی 12 مدل تلویزیون OLED جدید معرفی کرد

ال جی قبل از این به پیشواز رویداد CES 2020 رفت و هشت تلویزیون 8K را معرفی کرد. اما کره ای ها به این مدل ها  بسنده نکرده و تلویزیون های اولد جدید با پشتیبانی ...

ال جی قبل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - از این به پیشواز رویداد CES 2020 رفت و هشت تلویزیون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - 8K را معرفی کرد. اما کره ای ها به این مدل ها  بسنده نکرده و تلویزیون های اولد جدید با پشتیبانی از انویدیا G-Sync معرفی کرده اند.

مدل های جدید سری گالری می توانند به لطف پایه اتصال ویژه، به سادگی به دیوار متصل شوند و به عنوان تلویزیون کاربرد داشته باشند یا نقش «یک اثر هنری» را بازی کنند. سری گالری در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - ابعاد 55 ،65 و 77 اینچی روانه بازار می شوند. به گفته ال جی ضخامت مدل 65 اینچی تنها به 20 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - میلی متر است و هیچ باکس جداگانه ای برای قرارگیری کلیدها یا درگاه ها ندارد و تمامی این ها در خود تلویزیون تعبیه شده اند. دیدگاه تلویزیون به عنوان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - یک اثر هنری این شرکت بسیار شبیه به ایده سری The Frame سامسونگ است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - و می تواند در زمان بیکار بودن تلویزیون، تصویر آثار هنری را نمایش دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران

اما برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولات لوکس ال جی نیستند، این شرکت تلویزیون های اولد معمول خود را نیز با یک مدل 48 اینچی با رزولوشن 4K به روز کرده است. ال جی معتقد است که مدل 48 اینچی نقش پل بین مانیتورهای گیمینگ و تلویزیون های اتاق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - نشیمن را بازی می کند و میزان لگ ورودی آن در محدوده 13 میلی ثانیه حفظ شده است. علاوه بر این باید اشاره کنیم که تمامی 12 تلویزیون اولد جدید از نرخ رفرش متغیر در کنار فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می کنند تا میزان پارگی تصاویر در بازی ها به حداقل برسد.

ال جی همچنین از «حالت فیلمساز» (Filmmaker Mode) رونمایی کرده تا کاربران تجربه ای نزدیک به همان نسخه مد نظر کارگردان فیلم ها را داشته باشند. به این منظور تغییراتی از جمله غیر فعال کردن افکت های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - پس از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - پردازش (شامل روان کردن خودکار حرکات، کاهش نویز و افزایش وضوح تصاویر) اعمال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - می شود. در این فرایند همچنین نسبت تصویر صحیح و نرخ فریم و رنگ اصلی حفظ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - می شود.

ال جی همچنین سیستم فرمان صوتی ویژه خود را به تلویزیون ها آورده که با تنها با گفتن «Hi, LG» آغاز به کار می کند. به این منظور یک میکروفن ویژه در تلویزیون های این شرکت تعبیه شده است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - البته اگر کاربر نگران حریم شخصی خود باشد می تواند میکروفن را به طور کامل غیر فعال کند یا مدل های اولد پایه از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - جمله سری CX، BX که فاقد میکروفن هستند را انتخاب کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران

یکی از قابلیت های نرم افزاری دیگر که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - ال جی برای تلویزیون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - ها در نظر گرفته امکان اتصال اسپیکرهای بلوتوث در نقش کانال های صوتی جداگانه است. به عنوان مثال می توانید تعیین کنید که کدام اسپیکر بلوتوث صدای کانال راست جلو یا صدای استریو را پخش کند. به این ترتیب حتی می توانید یک سیستم ساراند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - با اسپیکرهای بلوتوث متنوع را راه اندازید. در ادامه لیست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - کامل تلویزیون های اولد 2020 ال جی را مشاهده می کنید:

  • سری سیگنچر RX (رول شونده): 65 اینچ
  • سری سیگنچر ZX (اولد 8K): ابعاد 77 و 88 اینچی
  • سری سیگنچر WX (اولد والپیپر): 65 و 77 اینچی
  • سری سیگنچر GX (سری جدید گالری): 55، 65 و 77 اینچی
  • سری CX: در ابعاد 48، 55، 65 و 77 اینچی
  • سری BX: در ابعاد 55 و 65 اینچی

رابط کاربری webOS تلویزیون های ال جی هم شاهد به روز رسانی هایی بوده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - است. از ماه جاری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - میلادی اپلیکیشن اپل تی وی به مدل های سال 2018 به بعد افزوده می شود. به این ترتیب کاربران می توانند به سادگی و از طریق خود تلویزیون به محتوای آی‌تونز یا اپل تی‌وی پلاس خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر امیرکلا استان مازندران - دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone