🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23701.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تشعشعات مضر برخی گوشی های اپل و سامسونگ احتمالا از حد استاندارد بیشتر است

طبق گزارشی که نشریه Chicago Tribune منتشر کرده است، تشعشعات RF گوشی های سه سال اخیر اپل و سامسونگ احتمالا بالاتر از محدوده مجاز اعلام شده توسط کمیسیون ارتباطات دولت فدرال است. همانطور که پیشتر ...

طبق گزارشی که نشریه Chicago Tribune منتشر کرده است، تشعشعات RF گوشی های سه سال اخیر اپل و سامسونگ احتمالا بالاتر از محدوده مجاز اعلام - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده توسط - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کمیسیون ارتباطات دولت فدرال است.

همانطور که پیشتر در مقالات مختلف خوانده اید دانشمندان و مصرف کنندگان بارها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - در رابطه با تشعشعات RF دستگاه های الکترونیکی و تاثیر منفی آنها بر سلامت انسان ابراز نگرانی کرده اند و آغاز به کار شبکه 5G در اقصی نقاط دنیا نیز مدتی است که به این نگرانی ها دامن زده است. حالا گزارش تازه ای منتشر شده که نشان می دهد گوشی های قدیمی پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کننده از شبکه های 3G و 4G - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - این پتانسیل را دارند که تا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - پنج برابر بالاتر از محدوده های ایمن تعیین شده توسط FCC تشعشع تولید کنند.

طبق قوانین آمریکا شرکت های سازنده موبایل موظف هستند که از دستورالعمل های FCC در رابطه با جذب تشعشعات RF توسط بدن انسان پیروی کنند. معیار فعلی برای مشخص نمودن محدوده ایمن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - با نام نرخ جذب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - خاص یا SAR شناخته می شود و FCC رقم ۱.۶ وات بر کیلوگرم را برای آن تعیین کرده است.

برای آنکه یک تلفن هوشمند تاییده FCC را دریافت کند نباید میزان تشعشعات آن از بیشینه SAR تعیین شده توسط آن فراتر برود و حالا نشریه Tribune در گزارش خود مدعی شده که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - این میزان برای برخی مدل های قدیمی آیفون و گوشی های سامسونگ فراتر از محدوده اعلام شده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

این نشریه برای تهیه گزارش خود ۱۱ مدل مختلف گوشی را بررسی کرده که شامل چهار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - مدل آیفون (آیفون ۷، ۸، ۸ پلاس و ایکس)، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - سه مدل گوشی گلکسی سامسونگ (اس ۸، اس ۹ و جی ۳) سه مدل موتورولا (e5، e5 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - Play - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و g6 Play) و یک مدل BLU Vivo 5 Mini بوده است. این گوشی ها توسط آزمایشگاه آر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - اف اکسپوژر که مورد تایید FCC است و در سن مارکوس فعالیت می کند مورد بررسی قرار گرفتند. آنها این اسمارت فون ها را در فاصله ۲، ۵، ۱۰ یا ۱۵ میلیمتری از یک «بدن شبیه سازی شده» (ترکیبی از شکر، آب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و نمک) - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار دادند و سطح اکسپوژر بدن را با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از مجموعه ای تجهیزات اندازه گرفتند.

آیفون ۷ و گلکسی اس ۸ بیشترین میزان تشعشعات RF را داشته اند

نتایج این بررسی نشان داد که سطوح جذب آر اف آیفون ۷ در میان بدترین ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - بوده و نرخ SAR آن در فاصله دو میلیمتری از بدن تقریبا دو تا چهاربرابر بالاتر از محدوه ایمن بوده است. سه گوشی سامسونگ نیز در همین فاصله سطح جذب RF بالاتر از حد استاندارد داشتند و در این میان گلکسی اس ۸ با نرخ ۸.۲۲ وات بر کیلوگرم (یعنی پنج برابر حد استاندارد) - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - بدترینشان بود.

در پایان این گزارش اضافه شده که FCC به زودی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - تست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - های اختصاصی خود را روی این مدل ها انجام می دهد اما در پاسخ به گزارش Tribune مدعی شده که آزمایشات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - این لابراتوار جامع و کامل نبوده اند.

البته مدیران - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - این نشریه نیز خاطرنشان کردند که تست مورد نظر در بدترین سناریوی ممکن انجام شده و کاربران - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - هیچگاه در معرض این حجم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - از تشعشع قرار نمی گیرند. با این حال Jay Moulton مدیر این آزمایشگاه گفته است - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - که این نوع اکسپوژر میتوند در موقعیت های محدود رخ بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone