🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40206.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اینتل به وجود حفره های امنیتی در محصولات خود اذعان کرد

از مدت ها قبل تحلیلگران امنیتی نسبت به آسیب پذیری محصولات اینتل هشدار داده بودند و حالا این شرکت با پذیرش مشکلات امنیتی راه حل هایی را برای مقابله با آن ها ارائه کرده است. ...

از مدت ها قبل تحلیلگران - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امنیتی نسبت به آسیب پذیری محصولات اینتل هشدار داده بودند و حالا این شرکت با پذیرش مشکلات امنیتی راه حل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هایی را برای مقابله با آن ها ارائه کرده است.

گفتنی است باگ های امنیتی در پلتفرم های Management Engine، Server Platform Services و Trusted Execution Engine مشاهده شده که در بسیاری از محصولات این کمپانی پیاده سازی شده اند.

در این میان قابلیت Management Engine ابزارهای زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد با این وجود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیازمند دسترسی سطح - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پایین است و همین مساله آن را به هدف وسوسه کننده ای برای هکرها تبدیل می کند. تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستانحفره های امنیتی موجود در این پلتفرم امکان کنترل کامل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سیستم و دسترسی به محتوا از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - راه دور را برای هکرها فراهم می کند و پس از اعلام این مشکلات از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سوی گروه های امنیتی مختلف کمپانی سازنده مجبور به واکنش در این زمینه شده است.

اینتل روز دوشنبه با تائید وجود حفره های امنیتی در ابزار مدیریتی Management Engine، ابزار مدیریت سرور Server Platform Services و پلتفرم امنیتی Trusted Execution Engine بروزرسانی هایی را برای رفع این مشکلات ارائه کرده است.

گفتنی است محصولات آسیب پذیر شامل چیپست های نسل هفت (کیبی لیک)، نسل هشتم (کیبی لیک R)، سری Xeon W و Xeon Scalable است. علاوه بر این چیپست های با توان مصرفی کمتر از قبیل Apollo Lake Atom، پنتیوم، Celeron N و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - J نیز تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته اند.

بر این اساس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نسخه های 11.0.x.x, 11.5.x.x, 11.6.x.x, 11.7.x.x, 11.10.x.x, و 11.20.x.x  پلتفرم Manageability Engine شامل حفره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های امنیت زیر است:تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستاننسخه های 8.x, 9.x,  و 10.x این پلتفرم نیز با دو مشکل آخری مواجه هستند.

از طرف دیگر Server Platform Service 4.0.x.x و Execution Engine نسخه 3.0.x.x نیز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با مشکلات زیر دست و پنجه نرم می کند:

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

شایان ذکر است که این کمپانی علاوه بر ارائه بروزرسانی، برنامه ای به نام «Detection Tool» را نیز توسعه داده که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امکان بررسی آسیب پذیری سیستم را برای کاربران - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - لینوکس و ویندوز فراهم می کند.

- تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر علی آباد کتول استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone