🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37430.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

افشای نامه داخلی فیسبوک و «حقیقت تلخی» که مدیران به خوبی از آن آگاه بوده اند

به تازگی وبسایت Buzzfeed یک نامه داخلی که حدود دو سال پیش از طرف مدیران برای برخی کارمندان فیسبوک ارسال شده بود را منتشر ساخته که در آن اشاره های جالبی به جنبه های منفی ...

به تازگی وبسایت Buzzfeed یک نامه داخلی که حدود دو سال پیش از طرف مدیران برای برخی کارمندان فیسبوک ارسال شده بود را منتشر ساخته که در آن اشاره های جالبی به جنبه های منفی این شبکه اجتماعی بزرگ شده. اما بدتر از اعتراف به جنبه های منفی، دلایلی است که این نامه برای توجیه این نقاط تاریک بیان می دارد.

فیسبوک به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - ایرادات سیاست های خود در خصوص ارتباط دادن کاربران به یکدیگر آگاه بوده است

نامه مورد بحث که توسط معاون مدیرعامل، «اندرو بازورث» (Andrew Bosworth) به عنوان یکی از نزدیک ترین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - و وفادارترین افراد به زاکربرگ به رشته تحریر درآمده تلاش می کند با این استدلال که «هدف وسیله را توجیه می کند» سیاست پر اشکال «دسترسی به فهرست اطلاعات تماس افراد برای پیشهاد دوستی های جدید» را برای کارمندان خوب جلوه دهد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران

در بخشی از این متن آمده:

«... شاید کسی عشق خود را پیدا کند و شاید حتی کسی را که در شرف خودکشی است از مرگ برهاند. پس ما انسان های بیشتری را با هم مرتبط می کنیم. اگر این رابطه ها منفی از آب دربیایند چنین کاری نتیجه خوبی نخواهد داشت. ممکن است این کار منجر به در معرض مزاحمت یا اذیت کاربری توسط افراد نامناسب شود. شاید کسی در اثر یک عملیات تروریستی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - توسط ابزارهای ما هماهنگ شده جان خود را از دست بدهد. با این حال ما به مرتبط کردن انسان ها به یکدیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - ادامه می دهیم.

حقیقت تلخ آن است که باور ما به مرتبط کردن افراد به یکدیگر چنان عمیق است که تقریباً هر چیزی که به ما اجازه دهد انسان ها را به هم متصل کنیم، چیزی خوب در نظر گرفته می شود. تا جایی که به ما مربوط می شود، این احتمالاً تنها زمانی است که آمار و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - ارقام می توانند روایتگر حقیقت ماجرا باشند.

این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - کاری نیست که ما تنها به خاطر خودمان یا قیمت سهاممان (هاها!) آن را انجام دهیم. این فقط و فقط روشی است که ما طبق آن عمل می کنیم. ما مردم را به یکدیگر مرتبط می کنیم. همین مسئله می تواند تمام تلاش های ما برای پیشرفت شبکه اجتماعی مان را توجیه کند. از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - جمله سیاست های مورد انتقاد ما در خصوص دسترسی به فهرست اطلاعات تماس افراد یا در مورد زبان چرب و نرمی که به کاربر کمک می کند در جستجوهای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - دوستان خود راحت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - تر دیده شود. هر کاری که ما می کنیم برای این است که ارتباطات بیشتری را ایجاد نماییم. این احتمالاً همان کاری است که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - باید روزی به طور تمام و کمال در چین انجام دهیم.»

این نامه به خوبی نشان می دهد که مدیران فیسبوک از سال ها قبل از مضرات شیوه عملکرد شبکه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - اجتماعی خود مطلع بوده اند. نباید فراموش کرد که نامه فوق یک روز پس از آن منتشر شده که مردی در شیکاگو حین ارسال ویدیویی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - آنلاین از طریق سرویس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - «Facebook Live» مورد حمله یک تیرانداز قرار گرفت.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران

علاوه بر این گفته های بازورث آشکار می کند که این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - بیشتر از آن چه پیش از این تصور می شده تحت فشار قرار داشته و آماج - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - حملات و انتقادات بوده است. به عبارت دیگر، ماجرای رسوایی کمبریج آنالیتیکا تنها این انتقادات و فشارها را علنی نموده است.

بازورث حالا که نامه افشا شده می گوید که به محتوای آن معتقد نبوده است

یکی از کارمندان سابق این شرکت در مصاحبه ای با Buzzfeed می گوید که دیدگاه های مطرح شده در این نامه نظر همه کارمندان این شرکت نیست و حتی بخش اعظم مهندسان شاغل در فیسبوک به امنیت حریم خصوصی افراد اهمیت می دهند و تا امروز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - تعداد زیادی از آنها با توجه به همین دیدگاه ماکیاولیستی (نتیجه گرایی) کمپانی را ترک کرده اند.

به دنبال انتشار نامه مورد بحث اندرو بازورث طی توییتی اعلام کرده است که او خود، چه در زمان انتشار نامه و چه در زمان حال، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - به محتوای آن اعتقاد قلبی نداشته است و نوشته او تنها قرار بوده یکی از اشکالات اساسی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - را به منظور گفتگوی بیشتر میان کارکنان مطرح سازد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک نیز در بیانیه ای به این نامه و دردسرهای جدیدی که به دنبال داشته واکنش نشان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - داده است.

«ما هیچ وقت باور نداشته ایم که هدف وسیله را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - توجیه می کند. ما دریافته ایم ارتباط دادن کاربران با یکدیگر به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر قائمشهر استان مازندران - تنهایی کافی نیست و نیاز داریم تا روی نزدیک تر کردن افراد به هم کار کنیم. برای نیل به این هدف از سال گذشته تمام برنامه ریزی ها و تمرکز کمپانی را بازتعریف کرده ایم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone