🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32328.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک رسوایی دیگری از جنس آنالتیکا را در نطفه خفه کرد

روز جمعه گذشته فیسبوک اعلام کرد که بعد از بررسی هایش در مورد نحوه گردآوری و اشتراک گذاری اطلاعات کاربری در فیسبوک و اینستاگرام توسط شرکت تحلیلی کریمسون هگزاگون اجازه فعالیت آن را لغو کرده ...

روز جمعه گذشته فیسبوک اعلام کرد که بعد از بررسی هایش در مورد نحوه گردآوری و اشتراک گذاری اطلاعات کاربری در فیسبوک و اینستاگرام توسط - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شرکت تحلیلی کریمسون هگزاگون اجازه فعالیت آن را لغو کرده است.

این غول شبکه های اجتماعی پیشتر به خاطر سوء استفاده شرکت های ثالث از اطلاعات کاربرانش و رسوایی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کمبریج آنالتیکا مورد بازرسی های دقیقی قرار گرفت و در نهایت کمبریج آنالیتیکا به خاطر فشارهای عمومی اعلام ورشکستگی کرد.

اما در مورد شرکت تحلیلی کریمسون هگزاگون باید بگوییم که طبق گزارش وال استریت ژورنال یک سازمان غیرانتفاعی روس را که دست بر قضی همکاری های نزدیکی هم با کرملین دارد به عنوان زیرمجموعه دارد.

me Archibong نایب رئیس بخش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همکاری محصول فیسبوک در اینباره گفت:

ما به توسعه دهندگان اجازه نمیدهیم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که با استفاده از اطلاعات فیسبوک یا اینستاگرام ابزارهای مراقبتی بسازند. ما این ادعاها را جدی می گیریم و ضمن بررسی های خود اپ های مشکوک را غیرفعال می کنیم.

فیسبوک همچنین خاطرنشان کرده که هگزاگون فعلا همکاری های لازم را با آن انجام می دهد و طبق بررسی هایی که تا به الان انجام داده این شرکت سوء استفاده ای از اطلاعات فیسبوک یا اینستاگرام نداشته است.

در مقابل شرکت هگزاگون هم در وبسایت خود اعلام نموده که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به اطلاعات مربوط به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بیش از یک تریلیون مکالمه میان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربران شبکه های اجتماعی، فوروم ها، وبلاگ ها و نقدها دسترسی دارد. کریس بینگهام مدیر ارشد تکنولوژی این شرکت در پستی اینطور نوشته که شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک و توییتر برای جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات کاربرانشان قوانینی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و هگزاگون به این قوانین پایبند است. او در ادامه گفته است که این شرکت صرفا اطلاعاتی را از این شبکه اجتماعی جمع آوری می کند که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به صورت علنی در اختیار همه قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

به گفته او کاربران پلتفرم هگزاگون که شامل مشتریان دولتی هم می شوند داده های آن را تحلیل می کنند تا به ترندهای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربران و تمایلاتشان در مقیاس وسیع دست پیدا کنند و این درست همان کاری است که مشتریان غیر دولتی هگزاگون انجام می دهند؛ یعنی بررسی اطلاعات شبکه های اجتماعی برای رسیدن به درکی کلی در رابطه با موضوعات مهم مد نظرشان.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone