🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22901.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ؛ لولای جدید هم مشکل دارد [تماشا کنید]

iFixit با انتشار ویدیوی کالبدشکافی گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ و استفاده از روشی جالب نشان داده که لولای این گوشی احتمالا آنقدرها هم که سامسونگ می گوید در برابر نفوذ و گرد و غبار مقاوم ...

iFixit با انتشار ویدیوی کالبدشکافی گوشی تاشوی گلکسی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - زد فلیپ و استفاده از روشی جالب نشان داده که لولای این گوشی احتمالا آنقدرها هم که سامسونگ می گوید در برابر نفوذ و گرد و غبار مقاوم نیست.

سامسونگ در جریان معرفی گلکسی زد فلیپ از لولای آن به عنوان سپری فیبری نام برد که گرد و غبار را به دام انداخته و مانع نفوذ آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - به درون گوشی می شود اما در تست iFixit سپر فیبری کارایی تمام و کمالی از خود نشان نداده است.

در این آزمایش گوشی در حالت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - بسته درون کیسه‌ای از غبار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - قرار داده شده و به شدت تکان داده می شود تا احتمال نفوذ غبار به بیشترین حد برسد. همانطور که می بینید بعد از در آوردن گوشی و تکاندن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - آن غبار زیادی از آن خارج - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - می شود، در واقع آنقدر غبار به داخل لولا نفوذ کرده که حتی امکان باز کردن آن وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران
رنگ صورتی مربوط به غباری است که به داخل لولا نفوذ کرده و به آن چسبیده است.

در تصویر زیر لولا به صورت کامل از بدنه خارج شده و واضح است که چه میزان گرد و غبار به آن نفوذ کرده. جالب اینجاست که سپر فیبری (درون کادر سفید) کاملا تمیز است و ظاهرا غبار چندانی به دام نیفتاده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران

گفتنی است سامسونگ در اسناد مربوط به گوشی تاکید کرده که گلکسی زد فلیپ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - از استانداردهای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار نیست. از طرف دیگر غبارهای مورد استفاده در این تست هم ارتباطی به گرد و خاک های روزمره ندارند بنابراین این احتمال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - وجود دارد که طراحی سپر فیبری متناسب با گرد و خاکی در کوچه و خیابان وجود دارد طراحی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - شده باشند.

«زک نلسون»، یوتوبر سرشناس هم پس از پیاده‌سازی تست مقاومت روی گوشی سراغ کالبدشکافی آن رفته است. در این تست - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران - مشخص است که روی نمایشگر شیشه ای گوشی لایه ای محافظ قرار گرفته اما در صورت برداشتن آن پنل هم از کار می افتد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر امیرکلا استان مازندران

وجه اشتراک ویدیوهای نلسون و iFixit در این است که علی رغم به تصویر کشیدن مهندسی چشمگیر سامسونگ، از نقص هایی در طراحی گلکسی زد فلیپ پرده برمی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone