🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  5. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38590.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به روزرسانی جدید اپل از نسخه های قدیمی سیستم عامل مک در برابر باگ Meltdown حفاظت می کند

کمپانی اپل روز گذشته به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای اصلاح باگ Meltdown در نسخه های قدیمی سیستم عامل مک از جمله Sierra (ویرایش 10.12.6) و El Capitan (ویرایش 10.11.6) ارائه کرده است. دو حفره امنیتی Meltdown و Spectre ...

کمپانی اپل روز گذشته به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای اصلاح باگ Meltdown در نسخه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - های قدیمی سیستم عامل مک از جمله Sierra (ویرایش 10.12.6) و El Capitan (ویرایش 10.11.6) ارائه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرده است.

دو حفره امنیتی Meltdown و Spectre تقریباً تمام دستگاه های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - تولید شده طی 20 سال اخیر را در بر می گیرند. این آسیب پذیری ها به مهاجمان اجازه می دهند با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - سوء استفاده از عملیات پردازش موازی، به حافظه محرمانه پردازنده دست پیدا کنند.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجاناین کمپانی سه هفته قبل پچ اصلاحی را برای نسخه High Sierra - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - منتشر کرده بود اما این بروزرسانی در نسخه های قدیمی تر قابل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - استفاده نبود.

اپل پیش از این پچ هایی را برای حفاظت از سافاری و WebKit در برابر باگ Spectre نیز ارائه کرده و بروزرسانی روز گذشته آخرین مورد از سلسله اقدامات این کمپانی برای حفاظت از داده های کاربران در برابر مهاجمان به شمار می رود.

با این وجود برخی کاربران این کمپانی به بهانه اهمال در اطلاع رسانی درمورد حفره های امنیتی Meltdown و Spectre از آنها شکایت کرده اند. این افراد مدعی شده اند که اپل از آسیب پذیری های مذکور در چیپست های A4 تا A11 خبر داشته اما از اطلاع رسانی در این مورد خودداری کرده است.

توسعه و ارائه بروزرسانی برای اصلاح باگ های مذکور در سری چیپست های A اپل دشوارتر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - از موارد فعلی خواهد بود و هنوز معلوم نیست که این کمپانی چنین برنامه ای را در دستور کار خود قرار داشته باشد. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجانکمپانی کوپرتینویی در روزهای اخیر پچ دیگری را نیز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای iOS 11.2.5 ارائه کرده که هدف از آن مقابله با باگ ChaiOS است که در قالب پیام به کاربران ارسال شده و باعث هنگ کردن موبایل و حتی ریستارت آن می شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل می توانید در منوی تنظیمات به قسمت General - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - رفته و روی Software - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر صایین قلعه استان زنجان - Update کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone