🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38589.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل watchOS، macOS، iOS و tvOS را به‌روزرسانی کرد

ساعاتی پیش اپل در یک حرکت هماهنگ، کلیه سیستم های عامل خود برای موبایل و دسکتاپ و ساعت هوشمند را به‌روزرسانی کرد. iOS 11.2.5، مک او اس 10.13.3 های سیرا، watchOS 4.2.2 و tvOS 11.2.5 ...

ساعاتی پیش اپل در یک حرکت هماهنگ، کلیه سیستم های عامل خود برای موبایل و دسکتاپ و ساعت هوشمند را به‌روزرسانی کرد.

iOS 11.2.5، مک او اس 10.13.3 های سیرا، watchOS 4.2.2 و tvOS 11.2.5 که از سیزدهم دسامبر سال گذشته در فاز بتا به سر می بردند، بالاخره ساعاتی پیش به طور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - رسمی برای کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - آی دیوایس ها منتشر شدند.

مهم ترین به‌روزرسانی، بدون شک آی او اس بوده که حالا با ارتقا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - به نسخه 11.2.5 بسیاری از مشکلات و باگ های مربوط به صدا، بلوتوث، کرنل، فریم ورک های لینک پرزنتیشن، کوارتز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - کور و وب کیت در آن برطرف شده و ضمنا از نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - امنیتی نیز ارتقاء یافته است.

اما بعد از آی او اس، نسخه جدید مک او اس را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - داریم که در دو بیلد مختلف به دست کاربران مک بوک می رسد: 17D47 و 17D2047. این که کدام بیلد را دریافت کنید احتمالا به مدل مک بوک شما بستگی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - خواهد داشت.

در نسخه جدید مک او اس هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - همان مشکلاتی برطرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - شده که در آی او اس ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - کردیم. این موضوع در مورد نسخه های جدید watchOS و tvOS هم صدق می کند و در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - این دو سیستم عامل نیز باگ های مربوط به صدا، بلوتوث، کرنل و فریم ورک ها به طور کامل برطرف شده اند.

با توجه به یکسان بودن هدف آپدیت ها برای پلتفرم های مختلف، مسلما انتشار همزمان این به‌روزرسانی ها توسط اپل موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - چندان غافلگیر کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - ای به نظر نمی رسد. تمامی این آپدیت ها به طور رسمی منتشر شده اند و می توانید همین حالا آن ها را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone