🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28686.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام حذف لایک را به طور آزمایشی در کانادا آغاز کرد

هفته پیش بود که از احتمال حذف گزینه پرطرفدار لایک در اینستاگرام برایتان گفتیم. تا امروز این موضوع چیزی بیشتر از یک شایعه نبود، اما ساعاتی پیش و در جریان برگزاری کنفرانس F8 فیسبوک مشخص ...

هفته پیش بود که از احتمال حذف گزینه پرطرفدار لایک در اینستاگرام برایتان گفتیم. تا امروز این موضوع چیزی بیشتر از یک شایعه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - نبود، اما ساعاتی پیش و در جریان برگزاری کنفرانس F8 فیسبوک مشخص شد که اینستاگرام به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - طور جدی چنین نقشه‌ای را در سر می‌پروراند.

مارک زاکربرگ و همکارانش در جریان کنفرانس F8 امسال که برای توسعه‌دهندگان برگزار شد، اعلام کردند که اینستاگرام از آخر همین هفته تست حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - گزینه لایک را آغاز خواهد کرد. اول از همه نیز کاربران کانادایی شاهد حذف لایک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - از تایم‌لاین خود خواهند بود.

با این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - تغییر دیگر نمی‌توانید تعداد لایک پست‌های تایم‌لاین و پست‌های پروفایل‌ها را مشاهده نمایید. اینستاگرام هدف از اعمال این تغییر را «متمرکز کردن کاربران روی عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک‌گذاری شده» و نه روی «تعداد لایک‌های هر پست» اعلام کرده و می‌خواهد امکانی فراهم کند که فقط صاحب اکانت قادر به دیدن تعداد لایک‌های پست‌هایش باشد.

تا هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - گذشته اینستاگرام تست این ویژگی را عملا تکذیب می‌کرد. وقتی جین وانگ اسکرین‌شات‌هایی از حذف لایک اینستاگرام را در صفحه توییتر خود منتشر کرد، یکی از مقامات اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - در واکنش به این موضوع اعلام کرد که «مشغول تست این ویژگی نیستند» اما همیشه به دنبال راه‌هایی می‌گردند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - که بتوانند فشار را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - از محیط اینستاگرام بردارند.

حالا که تست ویژگی حذف لایک به طور رسمی تأیید شده، مشخص نیست که آیا اینستاگرام آن را در به‌روزرسانی‌های بعدی اپلیکیشن عملی خواهد کرد یا خیر. نکته مسلم اینجاست که لایک همواره عامل مشوقی برای فعالیت کاربران در این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - شبکه اجتماعی بوده، اما گاهی پست‌های نامناسب و ناخوشایندی را هم در محیط این شبکه اجتماعی برجسته کرده است.

با این تغییر اینستاگرام امیدوار است که بتواند فرهنگ استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای همیشه تغییر دهد. نظر شما چیست؟ آیا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرودشت استان فارس - فکر می‌کنید حذف گزینه لایک می‌تواند روی بهبود ساختار محتوایی و فرهنگی اینستاگرام مؤثر باشد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone