🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39414.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دوربین کامپکت Mirage لنوو ضبط ویدیو‌های سه بعدی ۱۸۰ درجه را ممکن می‌سازد

لنوو امروز در جریان نمایشگاه CES از دوربین کامپکت Mirage پرده برداشت. این دوربین کامپکت خانگی می تواند ویدیوهای واقعیت مجازی  ۱۸۰ درجه را به صورت زنده استریم کند. دوربین کامپکت Mirage لنوو به دو عدد ...

لنوو امروز در جریان نمایشگاه CES از دوربین کامپکت Mirage - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پرده برداشت. این دوربین کامپکت خانگی می تواند ویدیوهای واقعیت مجازی  ۱۸۰ درجه را به صورت زنده استریم کند.

دوربین کامپکت Mirage لنوو به دو عدد لنزفیش‌آی مجهز گشته که تهیه‌ی فیلم‌های 3D با زاویه بسیار پهن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را ممکن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌سازد. این کالا می‌تواند ویدیو و عکس‌های گرفته شده را براساس همکاری‌ها اخیر گوگل و لنوو،  مستقیماً روی سایت یوتوب آپلود کند. محصول یاد شده ۳۰۰ دلاری قرار است به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همراه هدست واقعیت مجازی Mirage - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Solo در سه ‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

دوربین کامپکت خانگی لنوو به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که می‌توانند تصاویری استریوسکوپی ضبط کنند. Mirage ویدیو‌های 4K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ذخیره کرده و کاربر می تواند با اتصال به شبکه‌ وای‌فای یا LTE به استریم ویدیو های یاد شده بپردازد.

همچنین او می‌تواند با استفاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از اپلیکیشن همراه این گجت روی تلفن‌ هوشمند خود محتوای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تولیدی را مشاهده کند اگرچه دوربین کامپکت Mirage نیازی به اتصال موبایل برای آپلود محتوا ندارد. ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این دوربین در نظر گرفته شده که ‌می‌توان آن را با استفاده کارت‌های حافظه SD نیز ارتقا داد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

ویدیوهای واقعیت مجازی  ۱۸۰ درجه قرار نیست یک نمای کامل از اطراف ارائه دهند. تصاویر تنها روبروی صورت کاربر به صورت فراگیر پخش می‌شود و در پشت سر وی، محتوایی نخواهد بود. در حقیقت این ویدیوها هم می‌توانند مانند یک ویدیوی معمولی در نمایشگر‌ها پخش شده و هم آنها را در هدست‌های واقعیت مجازی سه بعدی مشاهده کرد.

لنوو و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گوگل باور دارند که تصاویر ۳۶۰ درجه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌تواند برای برخی کاربران گیج‌کننده باشد. به عقیده‌ی آنها کیفیت استریم‌های ۳۶۰ درجه ازمورد مشابه ۱۸۰ درجه‌ی آنها بسیار پایین‌تر بوده و هنوز بسیاری از کاربران به روند فیلمبرداری و مشاهده‌ی این نوع ویدیو‌های ۳۶۰ درجه‌ای عادت نکرده‌اند.

به گفته‌ی «جف مردیت» معاون مدیر‌عامل شرکت لنوو، همکاری این کمپانی با گوگل برای حمایت از ویدیوهای واقعیت مجازی  ۱۸۰ درجه بدین دلیل است:

«مردم تنها به اتفاقات جلوی صورت خود اهمیت می‌دهند، آنها همیشه  سر خود را برنمی‌گردانند تا از پشت سرشان با خبر شوند. از این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روست که بهتر است برای مشاهده‌ی دقیق اتفاقاتی که نمی توانیم آنها را حضوراً تجربه کنیم  از دوربین‌های جدید ۱۸۰ درجه بهره‌گیریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone