🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18846.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای با استراتژی جدیدی دورکاری دائمی کارکنان را ممکن کرد

شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارکنان در سراسر جهان را دورکار کرده و برخی شرکت‌ها امکان دورکاری دائمی را برای پرسنل خود فراهم کرده‌اند. حالا اسپاتیفای اعلام کرده به کارکنانش آزادی بیشتری می‌دهد و آن‌ها ...

شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارکنان در سراسر جهان را دورکار کرده و برخی شرکت‌ها امکان دورکاری دائمی را برای پرسنل خود فراهم کرده‌اند. حالا اسپاتیفای اعلام کرده به کارکنانش آزادی بیشتری می‌دهد و آن‌ها می‌توانند از هرجایی کار کنند.

اسپاتیفای در بیانیه اخیرش از استراتژی جدیدش خبر داده که «کار از هر جا» (WFA) نام دارد، بنابراین کارکنان می‌توانند از خانه یا دفتر کار کنند و اجباری برای حضور در دفتر وجود ندارد. با این روش جدید کارکنان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - می‌توانند در زمانی که از کار در خانه خسته شده‌اند، به دفتر بیایند و البته اگر خواستار انجام کارها در خانه باشند، مانعی برای آن وجود ندارد.

به باور اسپاتیفای، کارایی یک کارمند با میزان ساعتی که در دفتر حضور دارد، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - اندازه‌گیری نمی‌شود. در حقیقت کارایی افراد با آزادی عمل برای تصمیم‌گیری درباره محل انجام کار، افزایش پیدا می‌کند. با توجه به این موضوع چه آینده‌ای در انتظار دفاتر کار اسپاتیفای قرار دارد؟ آیا با گذر زمان خلوت‌تر می‌شوند؟

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس

این کمپانی می‌خواهد فضاهای کاری خود در سراسر جهان را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد و روی افزایش پایداری، انعطاف‌پذیری و رفاه تمرکز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - کند. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - با توجه به این موضوع، کارکنان در دفاتر می‌توانند راحت‌تر کار کنند و کارایی بالاتری داشته باشند.

این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - استراتژی جدید اسپاتیفای به کارکنان اجازه می‌دهد که درباره محل انجام کارشان تصمیم بگیرند و در جایی که بهترین عملکرد را دارند، حضور داشته باشند.

در این میان شرکت‌هایی مانند مایکروسافت امکان دورکاری دائمی کارکنان را فراهم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - کرده‌اند و برخی مانند گوگل، به پرسنل اجازه می‌دهند که تا اواخر سال ۲۰۲۱ دورکار باقی بمانند. با توجه به چنین روندی، پس از پایان همه‌گیری کرونا که البته تاریخ مشخصی برای آن وجود ندارد و شاید تا ۷ سال دیگر بشر همچنان با آن دست و پنجه نرم کند، دورکاری ادامه خواهد داشت و حتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - شاید شرایط برای کارکنان دورکار هم بهبود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - داشته باشند.

- تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر شیراز استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone