🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  2. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  3. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  5. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34665.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

درخواست مایکروسافت از کنگره برای محدودسازی سیستم های شناسایی چهره

قابلیت های فراوان و بعضا مخرب سیستم های شناسایی چهره، شرکت های فناوری را به تلاش برای محدود کردن آن واداشته است. طی چند سال گذشته غول های فناوری به جمع آوری و پردازش داده ...

قابلیت های فراوان و بعضا مخرب سیستم های شناسایی چهره، شرکت های فناوری را به تلاش برای محدود کردن آن واداشته است.

طی چند سال گذشته غول های فناوری به جمع آوری و پردازش داده های شخصی و صوتی کاربران پرداخته اند و حالا نوبت به شناسایی چهره رسیده است. در این میان برخی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - از شرکت های شناخته شده برای نفوذ بیش از حد به حریم شخصی کاربران مورد انتقاد قرار گرفته - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - اند، برای مثال آمازون به خاطر فروش تجهیزات شناسایی چهره به ادارت پلیس و فیسبوک به بهانه روش کسب رضایت از کاربران برای شناسایی چهره افراد حاضر در تصاویر بارها مورد اعتراض قرار گرفته اند.

مایکروسافت هم به خاطر ارائه سرویس های محاسبات ابری به «اداره مهاجرت و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - گمرک آمریکا» آماج این انتقادها بوده، هرچند بعدها مسئولان این شرکت مدعی شدند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - که سرویس های شناسایی چهره آنها تنها برای مواردی نظیر ارسال ایمیل به کار رفته است. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستاناز سوی دیگر سیستم شناسایی چهره این شرکت در تشخیص کاربران سفیدپوست نسبت به دیگر افراد، کارایی بهتری داشت که باز هم ناخشنودی کاربران را به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - دنبال داشت. روز گذشته «برادفورد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - اسمیت»، رئیس هیئت مدیره مایکروسافت که از این انتقادها به تنگ آمده و از سوی دیگر به خوبی از پتانسیل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - های این سیستم آگاهی دارد، با انتشار پستی بر اهمیت وضع قوانین برای سامانه های تشخیص چهره تاکید کرد:

دنیایی با مقررات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - محکم برای محدود کردن فناوری های مفید اما دردسر ساز، از دنیای بدون استانداردهای قانونی بهتر است. بنابراین دولت باید قوانینی را در رابطه با سیستم های شناسایی چهره وضع کند.

غول های فناوری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - به ندرت خواهان وضع قوانین برای محدود کردن فناوری هایشان می شوند و درخواست غیر معمول رئیس هیئت مدیره مایکروسافت حاکی از پتانسیل های فوق العاده فناوری های هوش مصنوعی از جمله شناسایی چهره در دگرگون کردن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - شرایط کنونی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - است.

هوش مصنوعی قابلیت های گسترده ای دارد که همین حالا برخی از آنها عملی شده اند، برای مثال می توان به قابلیت بر عهده گرفتن وظایف کارکنان، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - استخدام پرسنل جدید، شناسایی چهره افراد بدون اجازه آنها، برقراری تماس تلفنی و غیره اشاره کرد.

با این حال ایجاد ویدیوهای جعلی از افراد سرشناس و پایش گسترده شهروندان توسط دولت یکی از اثرات جانبی فناوری شناسایی چهره است که نگرانی های بسیاری را در رابطه با محدود سازی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کنگاور استان کردستان - آزادی های فردی و تجاوز به حریم خصوصی برانگیخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حنیفه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
واقعا باید بگم که خیلی راضی بودم از خدمات شرکت تعمیرچی! یه پکیج ایران رادیاتور BM24FF داشتم که مشکل آب گرم کردن داشت و براشون تونستم وقتی بیام کنگاور شعبه‌شون رو پیدا کنم و تعمیرشو بگیرم. خلاصه وضعیت توی یه عدد پیامک بهمون اعلام شد و تموم کارهاشون توی خونه ما انجام شد. واقعا با حرفه ای بودنشون و خونه نداشتنم مشکلی توی نوعی‌ای از کارشون نبود. به هر دوستانی که به دنبال کسب و کار قوی و قابل اعتماد هستند شرکت تعمیرچی رو پیشنهاد کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone