🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34657.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوشی ویوو نکس از تست مقاومت سر بلند بیرون آمد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب « JerryRigEverything » به تازگی اقدام به بررسی گوشی ویوو نکس اس کرده است. ویوو نکس اس از نمایشگری 6.59 اینچی با رزولوشن 1080p و پنل امولد بهره می برد و به چیپست اسنپدراگون 845 ...

کانال یوتیوب « JerryRigEverything » به تازگی اقدام به بررسی گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان - ویوو نکس اس کرده است.

ویوو نکس اس از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمایشگری 6.59 اینچی با رزولوشن 1080p و پنل امولد بهره می برد و به چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده است. علاوه بر این ویوو نکس به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز شده و البته سازنده یک قابلیت متفاوت را برای آن در نظر گرفته: دوربین سلفی بیرون جهنده.

این گوشی در دو مدل با ظاهری مشابه معرفی شده؛ نکس A و نکس S. عمده ترین تفاوت های آنها به چیپست (اسنپدراگون 710)، رم کمتر (6 گیگابایت) و حداکثر حافظه داخلی 128 گیگابایت در نکس A باز می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان

اخیراً کالبد شکافی این گوشی انجام شده بود که ساختار دوربین بیرون جهنده و نحوه کار آن را آشکار می کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان - اکنون زَک در کانال یوتیوب مشهور خود، Jerry Rig Everything اقدام به بررسی ویوو نکس اس کرده است.

همان طور که در این ویدیو مشخص است، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان - این گوشی ساختاری شکننده دارد. اطراف آن را قابی فلزی احاطه کرده، در حالی که جلو و عقب آن به قابی از جنس شیشه مجهز شده اند. البته به نظر می رسد از بازیگوشی که زک با دوربین بیرون جهنده انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گلپایگان استان اصفهان - می دهد نیز جان سالم به در می برد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم این ویدیو را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone