🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34652.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

خطای مهلک دوربین گوگل پیکسل 2 و آپدیتی که در راه است

چندی پیش تعدادی از صاحبان گوشی‌های گوگل پیکسل 2 اعلام کردند که با مشکلی مواجه می‌شوند که پس از رخ دادن آن، نمی‌توانند از دوربینشان استفاده کنند. کاربران در هنگام رخ دادن این مشکل، عبارت ...

چندی پیش تعدادی از صاحبان گوشی‌های گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - پیکسل 2 اعلام کردند که با مشکلی مواجه می‌شوند که پس از رخ دادن آن، نمی‌توانند از دوربینشان استفاده کنند. کاربران در هنگام رخ دادن این مشکل، عبارت «دوربین دستگاه با خطایی مهلک مواجه شده» را روی نمایشگر گوشی‌هایشان مشاهده می‌کردند و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - همین مسئله موجب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - شد، مشکل یاد شده به «خطای مهلک» معروف گردد. حال تیم طراح گوگل با انتشار توییتی اعلام نموده که از این مشکل خبر دارند و در حال رفع آن هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران

البته این مسئله تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - برای تعدادی گوشی پیش آمده و به مانند مشکلات دیگر آنقدر همه‌گیر نبوده که جنجالی برایش به پا شود. البته شمار کلی مشکلات گوگل پیکسل به قدری بالاست که رخ دادن خطاهای جدید برای این موبایل نمی‌تواند آنچنان غیر منتظره باشد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست چه مسئله‌ای موجب شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - که خطای مهلک دوربین رخ دهد و جزییاتی در مورد آن وجود ندارد. با این حال تیم گوگل اعلام کرده که قرار است راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و آن را به همراه به روز رسانی بعدی برای گوشی‌های گوگل پیکسل 2 ارسال کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران

به گفته یکی از کاربران مشکل یاد شده بیشتر در محلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - رخ می‌دهد که آنتن شبکه‌ی موبایل در آن نقطه ضعیف باشد. بدین شکل که دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - نمی‌تواند از ارتباط میان شبکه‌ی موبایل و دوربین مطمئن شود و به همین دلیل استفاده از دوربین موبایل قطع می‌گردد.

راه حلی موقتی که برای این مشکل توسط بسیاری از کاربران استفاده می‌شود این است که آنها پیکسل ۲ خود را در «حالت پرواز» قرار داده و سپس عکس برداری می‌کنند.

البته این راه حل نیز برای بسیاری از کاربران مفید واقع نشده و آنها بطور کلی قادر نیستند از دوربینشان استفاده کنند. پاک کردن کش اپلیکیشن دوربین یا بالا آوردن موبایل در «safe mode» نیز از دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - از راه حل ‌های موقتی برای این مسئله به شمار می‌رود. حال باید دید ارسال به روز رسانی بعدی می‌تواند به مشکلات این گوشی پایان دهد یا خیر؟

 

تماشا کنید: دوربین پیکسل 2 گوگل زیر نور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سرخرود استان مازندران - LED و فلورسنت رفتار عجیبی دارد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone