🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  2. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  3. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34647.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سوپر اپلیکیشن اسنپ به مرحله آزمایشی رسید

هفتم خرداد ماه «ژوبین علاقبند» در هتل استقلال تهران یک خبر ویژه را منتشر کرد و اطلاع داد که یک «سوپر اپلیکیشن» در راه است که حاوی تمامی خدمات گروه اینترنت ایران خواهد بود. او ...

هفتم خرداد ماه «ژوبین علاقبند» در هتل استقلال تهران یک خبر ویژه را منتشر کرد و اطلاع داد که یک «سوپر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - اپلیکیشن» در راه است که حاوی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - تمامی خدمات گروه اینترنت ایران خواهد بود. او گفته بود که هدف از این کار، ایجاد یک تجربه کامل در ارائه خدمات و تحت تاثیر قرار دادن کیفیت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - زندگی میلیون‌ها کاربر این زیرمجموعه‌هاست.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان

مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در همین رابطه گفته بود: «با عرضه این خدمات به عضو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری موبایل‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - ارتقا داده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - و آن را به سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این مردم لایق زندگی مدرن‌تری هستند.»

کمتر از دو ماه از چنین اظهار نظری، اسنپ آن «سوپر اپلیکیشن» خودش را به شکل آزمایشی برای تعدادی از کاربران منتشر کرده است. «حسین مرادقلی»، مدیر ارشد فناوری اسنپ در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که این اپلیکیشن به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از کاربران اندرویدی اسنپ فعال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - شده است اما تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه نهایی آن ارائه نمی‌دهد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان

از سوی دیگر مرادقلی اشاره می‌کند که قرار نیست نام تازه‌ای مانند «سوپراپلیکیشن اسنپ» یا «اسنپ فمیلی» برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شود و اسنپ، اسنپ می‌ماند. اما او به نکته مهم‌تری نیز اشاره می‌کند و می‌گوید:

«اپلیکیشن اسنپ تغییر نام نخواهد داد و با عنوان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - «اسنپ» به کار خود ادامه می‌دهد. تنها تفاوت این است که سایر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - خدمات گروه اینترنت ایران نیز به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند. در چشم‌انداز اسنپ در نظر داریم تا با تجمیع خدمات و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - ایجاد ارتباط بین چند سرویس متنوع نیازهای روزمره‌ی کاربرانمان را از طریق یک اپلیکیشن برطرف سازیم و هزینه‌های زمانی و مالی زندگی آنها را کاهش دهیم.»

همه این‌ها در حالیست که این روند، یک الگوی متداول در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - سطح جهانی نیست و معمولاً هلدینگ‌ها خدمات خود را به شکل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - تجمیع‌ شده در یک اپ به کاربران‌شان ارائه نمی‌دهند. با این حال مرادقلی عقیده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد که رفتار کاربران در سطح جهان متفاوت است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - و نمی‌توان به این شکل قضاوت کرد. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«نزدیک‌ترین مدل به چشم‌انداز اسنپ، گو-جک اندونزی است. کسب‌وکارهای بسیاری همواره در تلاش هستند تا خدمات خود را تجمیع کنند. اسنپ نیز می‌کوشد شرایطی برای کاربرانش پدید آورد که از طریق یک اپلیکیشن تمامی نیازهای روزمره خود را رفع کند. رفتار کاربران در اقصی نقاط دنیا متفاوت است و نمی‌توان فرآیندهای تجربه‌شده در سایر نقاط دنیا را به عنوان یک حکم کلی در نظر گرفت. اکنون، اسنپ در حال آزمایش این سبک از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آزادشهر استان گلستان - تجمیع خدمات است و در صورت موفق بودن و رضایت کاربران به‌روزرسانی این نسخه برای تمام کاربران سامانه اسنپ فعال خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone