🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  2. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  4. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34651.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جزییات بسته‌های تابستان شاتل موبایل اعلام شد

شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای سه ماه مکالمه، پیامک و اینترنت تابستانی به همراه سیم کارت هدیه و اعطای حجم مضاعف اینترنت 3G و 4G به مشترکین خدمات ADSL شاتل خبر داده و ...

شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای سه ماه مکالمه، پیامک و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - اینترنت تابستانی به همراه سیم کارت هدیه و اعطای حجم مضاعف اینترنت 3G و 4G به مشترکین خدمات ADSL شاتل خبر داده و جزییات آن را نیز تشریح کرده تا کاربران بدانند باید چطور از این طرح تابستانه بهره‌مند شوند.

به گفته - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - دست‌اندرکاران مجموعه شاتل، تمامی مشترکینی که با پرداخت 40 هزار تومان و در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - بازه زمانی 23 تیر تا 31 مردادماه، نخستین تماس را از «سیم کارت با بسته آغازین ویژه تابستان» برقرار کنند؛ ضمن دریافت دو سیم کارت برای خود و یکی از نزدیکانشان که بیشترین تماس را با وی برقرار می‌کنند، از سه ماه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و مجموعا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - 600 دقیقه مکالمه و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - 600 پیامک خارج شبکه سه ماهه به همراه 22 گیگابایت اینترنت موبایل با پوشش سراسری برای هر دو سیم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - کارت بهره‌مند خواهند شد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسانتل

شایان ذکر است که اعتبار زمانی این بسته سه ماه خواهد بود و در همین بازه زمانی، حجم اینترنت سه ماهه سیم کارت شاتل موبایل مشترکینی که مشتری ADSL شاتل هم هستند، در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - صورت انتخاب و فعال سازی سیم کارت با بسته آغازین ویژه تابستان شاتل موبایل و درج شناسه اشتراک ADSL خود در فرم ثبت نام سیم کارت، 18 گیگابایت بیشتر از سایر مشترکین حجم اینترنت خواهند داشت. نتیجتا اگر از مشتریان شاتل ADSL باشید به جای ۲۲ گیگابیت اینترنت از ۴۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای هر دو سیم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - کارت بهره‌مند خواهید شد.

از سوی دیگر و تا پایان شهریورماه امسال، مشترکین با انتخاب بسته آغازین شماره 2 سیم کارت های شاتل موبایل و پرداخت تنها 25 هزار تومان، علاوه بر یک ماه مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی و 100 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - دقیقه مکالمه و 100 پیامک خارج شبکه با اعتبار زمانی یک ماهه، می‌توانند از مجموعا 6.5 گیگابایت اینترنت 3G و 4G شاتل موبایل با اعتبار زمانی یک ماهه و یک ماه اشتراک خدمات فیلم و سریال سایت نماوا نیز برخوردار شوند.

در اینجا هم باز بخت و اقبال بیشتری با مشتریان شاتل ADSL همراه بوده و حجم اینترنت یک ماهه این بسته آغازین سیم کارت های شاتل موبایل، برای این مشترکین  5.5 گیگابایت بیشتر (یعنی در مجموعه ۱۲ گیگابایت) خواهد بود.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - کارت شاتل با پیش شماره 0998 و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نیشابور استان خراسان - کد یک، می‌توانند به وب سایت رسمی این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone