🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34654.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز با برگزاری یک نشست خبری، از برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران خبر داد و رسماً به شایعه‌ی انتقال این نمایشگاه به شهر ...

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - برگزاری یک نشست خبری، از برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران خبر داد و رسماً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - شایعه‌ی انتقال این نمایشگاه به شهر آفتاب که ۲۰ روز پیش از برگزاری آن منتشر شد، پایان بخشید.

«مهدی حیدری»، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر حاشیه‌های اخیر پیرامون جابه‌جایی الکامپ و برگزاری آن در نمایشگاه شهر آفتاب گفت: «در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - شرایط بحران ارزی و اقتصادی و تحریم‌های جدیدی که روی ایران اعمال می‌شود، وظیفه تک‌تک ماست که با امید و خبرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - خوش دادن به هم، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - از این بحران‌ها گذر کنیم. خبر منفی جذابیت بیشتری دارد اما اثرات منفی روی شرکت‌هایی می‌گذارد که از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - سال پیش برای حضور در چنین نمایشگاهی و حتی غرفه‌‌ای که می‌گیرند برنامه ریزی می‌کنند.»

دبیر اجرایی الکامپ در بخش ارائه آمارهای خود خبر داد که رشد استارتاپ‌ها در سال جاری نیز قابل توجه بوده و مجموعه‌هایی که در سال گذشته، استند و غرفه‌های کوچک‌تر داشتند امسال جایگاه‌های خود را به غرفه‌های ۱۲ متری ارتقا داده‌اند: «مساحتی که به سه بخش الکام استارز، گیمز و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - ترندز اختصاص پیدا کرده در ۵ سالنِ‌ ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۷ و حدود ۷۵۰۰ متر مربع است. در سال ۹۴ تنها ۷۰ شرکت استارتاپی در الکام استارز شرکت کردند اما بر اساس آمار فعلی ۴۰۰ گروه، نفر و استارتاپ در این سه بخش نمایشگاه حضور دارند.»

حیدری خبر می‌دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - که سایر بخش‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمایشگاه که به دولتی‌ها، شرکت‌های خصوصی و معدود شرکت‌های خارجی اختصاص پیدا می‌کند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - حدود ۲۵ هزار متر است و این فضا در اختیار حدود ۳۰۰ شرکت قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرفته. به گفته دبیر اجرایی الکامپ، بین ۱۵ الی ۲۰ شرکت خارجی در نمایشگاه الکامپ شرکت‌ می‌کنند که به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - دلیل شرایط فعلی، این تعداد قطعی نیست.

دبیر اجرایی الکامپ همچنین خبر داد که امسال الکام ترندز یک سالن اختصاصی برگزار می‌شود در حالی که سال گذشته در حد یک رویداد برگزار شد: «الکام ترندز در سال ۲۷ برگزار می‌شود و در آن موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، بیگ‌دیتا، پردازش موازی، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - شهر هوشمند متمرکز شده‌اند.» او البته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اشاره می‌کند که احتمال دارد تا الکام ترندز به تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - اهداف خود نرسد و با موفقت کامل رو به رو نشود و علت آن را اولین دوره برگزاری الکام ترندز در این حجم عنوان کرد.

حیدری همچنین خبر داد که الکامپ در دوره جاری، از ساعت ۱۰ الی ۱۸ (در روزهای ششم الی نهم مرداد ماه) برگزار خواهد شد و این در شرایطی است که مدارس نیز تعطیل هستند:‌ «در نتیجه حجم تردد و ترافیک آنقدر زیاد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیست که نگران بحث ترافیک باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone