🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34649.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی با پروژه داوینچی سراغ هوش مصنوعی می‌رود

به تازگی گزارش شده که هواوی قصد دارد در زمینه‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفت کند و بتواند این مقوله را به مجموعه‌ای از محصولات خود گسترش دهد. به همین منظور کمپانی چینی سعی کرده با ...

به تازگی گزارش شده که هواوی قصد دارد در زمینه‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - پیشرفت کند و بتواند این مقوله را به مجموعه‌ای از محصولات خود گسترش دهد. به همین منظور کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - چینی سعی کرده با ایجاد پروژه داوینچی این هدف را دنبال کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران

این پروژه، در واقع برنامه‌ای جامع برای هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - است و قادر به پشتیبانی از تمامی محصولات نظیر گجت های الکترونیکی تا تجهیزات مخابراتی است اما گفته شده که هواوی تمرکز بیشتری روی گجت ها خواهد داشت.

علاوه بر این کمپانی یاد شده هدف دارد که با تولید سخت افزار جدید، رقیبی دردسرساز برای چیپست دیتا سنتر شرکت انویدیا بسازد. در حال حاضر هم سفارشات لازم برای توسعه ماژول‌های هوش مصنوعی جدید را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - به شرکت تابعه خود یعنی HiSilicon داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران

البته بعید است که با توجه به سوابق هواوی، دولت آمریکا حاضر شود چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - سخت افزاری را از این شرکت قبول کند اما به نظر نمی رسد که کمپانی چینی دیتا سنتر هایی آمریکایی را هدف گرفته باشد و به بازار دیگر کشور‌ها چشم دوخته است.

از آنجایی که کشور چین موفق شده حدود ۲۵ درصد از بازار تولید چیپست را به خود اختصاص دهد، به احتمال قوی هواوی قصد دارد سراغ دیتا سنتر‌ های همین کشور برود و نیاز آنها را برطرف کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران

پروژه داوینچی به سرویس‌ های نظارتی هواوی نظیر راهکار هایی برای تجزیه و تحلیل داده‌ های دوربین‌ های مداربسته نیز اختصاص دارد چرا که در حال حاضر کمپانی یاد شده این سرویس‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - ها را برای ۹۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - کشور جهان فراهم می‌آورد.

این پروژه می‌تواند بخش بزرگی از تجهیزات مخابراتی بدون سیم به شمار رود، مخصوصاً در حوزه‌ی نسل پنجم شبکه‌ی موبایلی که آخرین تکنولوژی این بخش به شمار آمده و پتنت‌های زیادی توسط هواوی در این زمینه ثبت شده است.

 

تماشا کنید: هواوی به دنبال افزودن قابلیت درک احساسات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شیرگاه استان مازندران - به دستیار مجازی است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone