🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  5. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34645.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تکذیب شد: ارسال پیامک تبلیغاتی ارتباطی با سیمفا ندارد

امروز پیامکی در سطح گسترده به شهروندان ارسال شد که در آن اعلام شده بود با ارسال عدد 1 به شماره 2008 می‌توانند از اطلاعات معاینه‌فنی خودرو و تعداد تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های معابر ...

امروز پیامکی در سطح گسترده به شهروندان ارسال شد که در آن اعلام شده بود با ارسال عدد 1 به شماره 2008 می‌توانند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از اطلاعات معاینه‌فنی خودرو و تعداد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های معابر شهری مطلع شوند، البته هزینه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هر پیامک 300 تومان است. این در حالی است که احراز اطلاعات معاینه‌فنی خودروها و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تعداد تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های محدوده به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - صورت رایگان در سامانه سیمفا وجود دارد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

با این حال دیجیاتو پس از ارسال پیامک به شماره - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 2008 و درخواست احراز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تعداد تخلفات ثبت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده توسط دوربین‌ها با این پیغام مواجه شد که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی از خودرو با VIN number درج شده در سامانه سیمفا ثبت نشده است. از همین روی دلیل را از «سید نواب حسینی منش» متولی طرح LEZ و مدیرعامل ستاد مراکز معاینه‌فنی خودروهای تهران جویا شدیم:

«این پیامک هیچ ارتباطی با ما ندارد و ما نمی‌دانیم این پیامک توسط چه کسانی ارسال می‌شود. ما امروز در همین مورد به همکاران‌مان در وزارت کشور گلایه کرده و اعلام کردیم که هیچ نهادی جز شهرداری تهران به جرایم و تعداد تخلفاتی که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توسط دوربین‌های محدوده طرح lez ثبت می‌شود، دسترسی  ندارد و ارسال - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تعداد تخلفات ثبت شده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توسط دوربین‌های شهری توسط این سامانه پیامکی کاملا کذب است. بنده به عنوان متولی اجرایی طرح lez اعلام می‌کنم که هیچ‌کس به دیتای ما دسترسی ندارد و این پیامک از سوی ما نیست.»

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

در انتهای پیامک آدرس سایت سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) درج شده است و شهروندان با مشاهده آن گمان می‌کنند که این سامانه متعلق به همین سازمان است. حسینی‌منش به دیجیاتو در مورد این احتمال توضیح داد:

«به وزارت کشور گلایه کردم اگر این خدمات را در اختیار مردم می‌گذارند باید رایگان باشد چون شهروندان می‌توانند در سامانه سیمفا به صورت رایگان از میزان تخلفات و اطلاعات خودرو خود با خبر شوند و دلیلی برای پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد. اما در سیستم ussd هر پیامک 300 تومان برای شهروندان هزینه دارد و مطمعنا بخش خصوصی در این میان نقش - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دارد. بهتر است اتحادیه حمل و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نقل همگانی که مسئولیت سامانه سیمفا را در اختیار دارد، در این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مورد پاسخگو باشد. البته بعید است اتحادیه حمل و نقل همگانی این کار را انجام داده باشد، احتمال می‌رود این پیامک توسط - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شرکت خصوصی برای - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کسب درآمد ارسال شده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشد.»

حسینی‌منش تاکید کرد مطمئنا هیچ نهاد و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سازمانی به اطلاعات جرایم دسترسی ندارد و این بخش از پیامک که اطلاعات تعداد جرایم - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در اختیار شهروندان می‌گذارد کاملا کذب است، او در ادامه عنوان کرد که استعلام معانیه فنی خودروها و مدت باقی مانده آن - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در پیامک‌های ارشادی به صورت رایگان به شهروندان ارسال می‌شود.ضمن آنکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه سیمفا اطلاعات خودرو خود را دریافت کنند.

البته لازم به ذکر است که بخش استعلام گواهی معاینه‌فنی خودروهای سبک و سنگین در سامانه ذکر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده، حدود دو هفته است که در حال به روز رسانی است و پس از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به روز رسانی استفاده از آن برای - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شهروندان رایگان خواهد بود. به علاوه شما می‌توانید از طریق شماره 1101202020 به صورت رایگان از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اطلاعات معاینه‌فنی و جرایم خود مطلع شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone