🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34660.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

۱۰ درصد استفاده بیشتر از رم بهای مقابله مرورگر کروم با اسپکتر

به تازگی تیم طراح گوگل گروم، نسخه ۶۷‌اُم آپدیت‌های امنیتی این مرورگر برای تمامی پلتفرم‌ها فرستاد و این مسئله موجب شد تغییراتی در پشت پرده‌ی برنامه یاد شده ایجاد گردد. این تغییرات جدید موجب شده ...

به تازگی تیم طراح گوگل گروم، نسخه ۶۷‌اُم آپدیت‌های امنیتی این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - مرورگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - برای تمامی پلتفرم‌ها فرستاد و این مسئله موجب شد تغییراتی در پشت پرده‌ی برنامه یاد شده ایجاد گردد. این تغییرات جدید موجب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - شده که این تغییرات جدید موجب شده کاربران متوجه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - مصرف رم بیشتر از پیش شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

در واقع این مرورگر بعد از نصب به روزرسانی امنیتی جدید، مجبور می شود که از ۱۰ درصد رم بیشتر برای پردازش صفحه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - مختلف استفاده کند تا بتواند با اسپکتر و ملتدان مقابله کرده و از هک شدن اطلاعات کاربران جلوگیری کند. این مسئله موجب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - خواهد شد که سرعت بارگذاری صفحات وب بسیار پایین آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

«چارلی ریس» مهندس نرم افزار گوگل ویژگی جداسازی سایت یا Site Isolation که جدیداً به کروم اضافه شده فرآیند های رندر بیشتری ایجاد می‌کند و این مسئله سرعت عملکرد را به طور کلی پایین می‌آورد. او - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - در این باره می‌گوید:

«حدود ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - تا ۱۳ درصد از حافظه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - رم به این ویژگی جدید اختصاص خواهد یافت که می‌تواند به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - علت حجم و تعداد بالای پردازش‌ها باشد.»

پیش از این گوگل کروم خود رم زیادی مصرف می‌کرد و سریعترین گزینه میان مرورگر‌ها به شمار می‌رفت، حال با به روزرسانی جدید این مقدار بیشتر هم خواهد شد که می‌تواند افرادی که از رم‌های ۴ یا ۸ گیگابایتی بهره می‌برند را دچار مشکل کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

ریس همچنین اعلام نمود که او و تیمش به دنبال پیدا کردن راه‌حل‌های مختلف برای پایین آوردن حجم استفاده از رم و بالا بردن سرعت کروم هستند و در آینده‌ای نزدیک موفق خواهند شد مشکل به وجود آمده را حل کنند.

به هر حال با به روزرسانی بعدی کاربران گوگل کروم مجبورند سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - پایینتری را نسبت به قبل تجربه کنند و این در واقع بهایی است باید برای امنیت داده‌هایشان پرداخت کنند.

 

تماشا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - کنید: آشنایی با حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone