🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34664.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی وارد همکاری با آئودی می شود؛ آینده ارتباطات بین خودرویی در گرو اتحاد تکنولوژیک چین و آلمان

پس از برنامه آئودی برای تولید خودروهای اندرویدی و همکاری با Nvidia در زمینه تولید سیستم های هوش مصنوعی برای اتومبیل ها، این کمپانی آلمانی اخیرا با هواوی نیز یادداشت تفاهمی را در راستای توسعه ...

پس از برنامه آئودی برای تولید خودروهای اندرویدی و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - همکاری با Nvidia در زمینه تولید سیستم های هوش مصنوعی برای اتومبیل ها، این کمپانی آلمانی اخیرا با هواوی نیز یادداشت تفاهمی را در راستای توسعه تکنولوژی های هوشمند برای محصولات خود امضا کرده است.

بر این اساس هواوی که سومین شرکت بزرگ تولید کننده تلفن های همراه هوشمند پس از سامسونگ و اپل به شمار می رود، در عرصه فناوری خودران و خدمات مرتبط با استانداردهای مخابراتی جدید LTE-V با ارباب حلقه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - ها همکاری خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

تاکنون درباره جزئیات مالی این همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - اطلاعاتی منتشر نشده، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - اما به گفته آئودی این بخشی از یک توافق تجاری گسترده تر بین دو کشور آلمان و چین به حساب می آید.

ساخت و تست تجهیزات مربوط به اتصال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - داده، کار بر روی رانندگی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - هوشمند و دیجیتال سازی خدمات مرتبط با خودرو برخی از مهم ترین بندهای این همکاری هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

همانطور که می دانید اگر چه هواوی به عنوان یکی از شرکت های اصلی تولید کننده موبایل شناخته می شود، اما این کمپانی در اصل کار خود را با ساخت تجهیزات شبکه آغاز کرد. به نظر می رسد آئودی به تخصص پیشین هواوی بیشتر علاقه دارد، چرا که این شرکت می خواهد محصولات جدید خود را با نسخه ای جدید از LTE با نام LTE-V به میدان بفرستد.

آنطور که اعلام شده خودروهایی که توسط آئودی و همکاری توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - یابند، ابتدا در خاک چین به فروش خواهند رسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

بد نیست اشاره کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - آئودی جزو اولین خودروسازان غیر چینی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - سال گذشته موفق به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - تست LTE-V در محصولات خود شد. این فناوری ارتباطی در واقع نسخه ارتقا یافته LTE است که با اجسام متحرکی مثل اتومبیل ها سازگاری بهتری دارد.

تبادل اطلاعات ترافیکی که با استفاده از داده های سیستم چراغ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - قرمز استخراج می شوند و همچنین ویدیوی تقاطع برخی از مثال ها و کاربردهای این فناوری هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

پیش تر آئودی با در اختیار گرفتن بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - از سهام سرویس Here علاقه خود را به تولید خودروهای متصل به هم و خودران نشان داده بود. علاوه بر این ارباب حلقه ها در استارتاپ Cubic Telecom که در زمینه اتصال خودروها به شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - های مخابراتی فعالیت می کند، سرمایه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - گذاری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone