🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34656.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت اج در اندروید به زودی صفحات وب را برایتان ترجمه می‌کند

مایکروسافت اج، مرورگر ردموندی‌ها برای iOS و اندروید قرار است با یک به‌روزرسانی به قابلیت‌های جدیدی مجهز شود. در صورتی که از نسخه بتای این مرورگر استفاده می‌کنید احتمالا همین حالا بتوانید به این قابلیت‌های ...

مایکروسافت اج، مرورگر ردموندی‌ها برای iOS و اندروید قرار است با یک به‌روزرسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - به قابلیت‌های جدیدی مجهز شود. در صورتی که از نسخه بتای این مرورگر استفاده می‌کنید احتمالا همین حالا بتوانید به این قابلیت‌های تازه دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین این قابلیت‌ها، پشتیبانی از ترجمه کامل وبسایت‌هاست؛ خصوصیتی که برای مرورگرهای مدرن امروزی جزو واجبات به شمار می‌آید. این قابلیت فعلا مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد، اما پس از انتشار برای نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - پایدار اج، احتمالا هنگام باز کردن سایتی که زبانش جزو زبان‌های تنظیم شده روی دیوایس‌تان نیست بتوانید یک ترجمه خودکار به زبان دلخواه از آن سایت تحویل بگیرید.

ضمنا اگر از طرفداران Bing Rewards هستید، باید بدانید که مایکروسافت مشکلی که موجب جلوگیری از اعطای جایزه به کاربران می‌شد را برطرف کرده تا بتوانید بدون مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - پاداش‌های این برنامه را دریافت کنید. همچنین با آپدیت بعدی، تعامل با ویژگی تایم‌لاین ویندوز ۱۰ هم به مرورگر اج اضافه می‌شود.

به لطف این قابلیت می‌توانید تمام فعالیت‌هایتان روی دسکتاپ را در گوشی اندرویدی خود نیز دنبال کنید. و در نهایت، مایکروسافت وعده داده که نسخه بعدی اج از نظر پرفرمنس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - در بارگذاری وبسایت‌ها نیز ارتقاء خواهد یافت.

هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه موقع منتشر می‌شود. با این وجود، همین حالا می‌توانید در آخرین نسخه بتای مرورگر اج (نسخه ۴۲) به قابلیت‌های جدیدی که گفتیم دسترسی داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone