🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  5. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15826.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل دسترسی افزونه‌‌های کروم به داده کاربران را محدود می‌کند

نسخه جدید گوگل کروم 88 با توجه ویژه به رعایت حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران در بخش افزونه‌های کروم، اواخر دی‌ماه منتشر ‌می‌شود. گوگل در جریان «Chrome Dev Summit 2020» اعلام کرد که سال ...

نسخه جدید گوگل کروم 88 با توجه ویژه به رعایت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران در بخش افزونه‌های کروم، اواخر دی‌ماه منتشر ‌می‌شود.

گوگل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - در جریان «Chrome Dev Summit 2020» اعلام کرد که سال آینده میلادی نسخه جدید مرورگر کروم، در نحوه دسترسی افزونه‌ها به داده‌های کاربران و مجوزهای دسترسی تغییراتی می‌دهد. هدف گوگل از چنین تغییراتی حفظ حریم - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - خصوصی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - کاربران و تمرکز بیشتر روی داده‌هایی است که توسط توسعه دهندگان جمع آوری می‌شود.

نزدیک به 3 میلیارد کاربر با مرورگر و پلتفرم کروم کار می‌کنند. «فروشگاه وب کروم» - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - میزبان بیش از 250 هزار افزونه است و هر روز بیش از 4 میلیون افزونه توسط کاربران دانلود می‌شود.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران

تغییرات جدید گوگل، روی حریم خصوصی کاربران، توسعه دهندگان و استارتاپ‌هایی که روی افزونه‌ها کار می‌کنند تاثیرگذار خوااهد بود. با تغییرات جدید کاربران کروم در سال آینده میلادی تعیین می‌کنند که افزونه‌ها هنگام مرور وب به کدام وب‌سایت‌ها دسترسی داشته باشند.

وقتی کاربر اجازه دسترسی به داده‌های وب‌سایت را صادر می‌کند، همه چیز برای وی شفاف و روشن است. کاربر می‌تواند اجازه دسترسی به داده‌های کلیه وب‌سایت‌هایی که مرور می‌کند را بدهد؛ اما این دسترسی به صورت پیش فرض فعال نیست.

یکی دیگر از تغییرات جدید گوگل در مورد افزونه‌ها این است که در فروشگاه وب کروم، توسعه‌دهندگان اطلاعات کاملی در مورد داده‌های جمع آوری شده توسط چنین برنامه‌هایی به زبانی ساده و شفاف ارائه می‌دهند.

همچنین توسعه دهندگان باید به صورت شفاف به کاربران اطلاع بدهند که چه برنامه‌ای برای داده‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - جمع آوری شده دنبال می‌کنند تا بیش از پیش به موضوع حفظ حریم خصوصی کاربران توجه نشان داده شود.

از نظر گوگل فروش داده‌های کاربران به هیچ شکل مجاز نیست. گوگل خودش از چنین داده‌هایی سو استفاده نمی‌کند و توسعه دهندگان نیز مجاز به انجام چنین کاری نیستند.

همچنین استفاده از داده‌های کاربران برای تبلیغات نیز ممنوع است. گوگل از تاریخ 18 ژانویه فهرست برنامه‌های افزودنی که چنین مواردی را رعایت می‌کنند، در فروشگاه وب کروم مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone