تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32816.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ریشخند سامسونگ به اپل این بار با قابلیت‌های گلکسی نوت 9 [تماشا کنید]

همانطور که می‌دانید دو روز پیش سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی نمود. حال این شرکت کره‌ای تنها چند روز پس از آن، دو آگهی تبلیغاتی با موضوع قابلیت‌های منحصر به ...

همانطور که می‌دانید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دو روز پیش سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 9 رونمایی نمود. حال این شرکت کره‌ای تنها چند روز پس از آن، دو آگهی تبلیغاتی با موضوع قابلیت‌های منحصر به فرد آن و مقایسه‌اش با آیفون های اپل در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می‌دهد، داستان ویدیو‌های تبلیغاتی سریالی Ingenius این کمپانی و ریشخند سامسونگ به اپل تمامی ندارد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

تقریباً دو ماه پیش بود که سامسونگ در یک آگهی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تبلیغاتی، آیفون‌های قدیمی را به سخره گرفت و به کاهش سرعت پردازنده، عدم مقاومت در برابر آب و بی ثباتی نرم افزار آیفون 6 اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که در آن زمان این ویدیو تاثیر شگرفی در دنیای رسانه‌ گذاشته باشد چرا که سامسونگ سعی کرده سراغ مصائب فروشندگان کمپانی کوپرتینویی رفته و یک سری آگهی سریالی با محوریت متخصصین فنی اپل استور بسازد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

تا به حال این آگهی‌های تبلیغاتی سریالی به مسائل مختلفی همچون سرعت دانلود پایین‌تر آیفون‌ 10 نسبت به دیگر پرچمداران، عدم وجود درگاه هدفون در آیفون‌ها، برتری دوربین، حافظه و قدرت پردازش گلکسی اس 9 از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آیفون‌ ها پرداخته است. حتی یک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آگهی جالب نیز درباره‌ی استفاده از بریدگی نمایشگر در آیفون 10 نیز ساخته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

حال به نظر می‌رسد نوبت به گلکسی نوت 9 رسیده و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپل قصد دارد با ویژگی‌های جدید آن کمپانی کوپرتینویی را به سخره بگیرد.

بدین منظور سامسونگ دو ویدیوی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای با عناوین قدرت و قلم را در کانال رسمی خود منتشر کرده که به توانایی‌ها قلم S Pen و برتری نسبی گلکسی نوت 9 بر آیفون‌های فعلی می‌پردازد.

در یکی از این ویدیوها به تعبیه شدن قابلیت تشخیص چهره در پرچمدار جدید سامسونگ اشاره می‌شود و کارمند اپل دیگر نمی‌تواند ویژگی منحصر به فردی برای گوشی‌های این شرکت مطرح کند.

علاوه بر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این در ویدیوی دیگر، کارمند اپل به این مطلب اشاره می‌کند که درست است آیفون قلم مخصوص ندارد اما کاربران می‌توانند از انگشتانشان برای کار با آیفون استفاده کنند.

به نظر می رسد که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داستان‌ این ویدیویی تبلیغاتی ادامه خواهد داشت. حال سوال اینجاست که کمپانی کره‌ای برای آگهی‌های بعدی خود از این سری، سراغ کدامیک از برتری‌های پرچمدارش به آیفون‌ها خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone