🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15825.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

همکاری اپل و TSMC در توسعه چیپ ماشین خودران؛ ماشین اپل احتمالا ۲۰۲۴ معرفی می‌شود

اپل ظاهرا همکاری با شرکت «صنایع نیمه هادی تایوان» را برای تولید چیپ اصلی ماشین خودران خود کلید زده؛ خودرویی که احتمالا شبیه به محصولات تسلا خواهد بود. اپل مدت‌هاست سرگرم کار روی فناوری ماشین ...

اپل ظاهرا همکاری با شرکت «صنایع نیمه هادی تایوان» را برای تولید - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - چیپ اصلی ماشین خودران خود کلید زده؛ خودرویی که احتمالا شبیه به محصولات تسلا خواهد بود.

اپل مدت‌هاست سرگرم کار روی فناوری ماشین خودران است اما اخیرا فعالیت‌های خود را در این راستا شتاب بخشیده است. سرپرستی این پروژه که «تایتان» نام گرفته به «جان جیاناندریا» سپرده شده که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - مدیر بخش هوش مصنوعی این شرکت است و سابقه فعالیت در تسلا را هم دارد.

پیشتر گمان می‌رفت این پروژه روی توسعه فناوری خودران متمرکز باشد هرچند گزارشاتی هم از مردد این شرکت در مورد توسعه یک مدل کامل یا تولید کیتی برای تعبیه در خودروهای شرکت دیگر نیز به گوش می‌رسید. قبلا تیم کوک نیز تأیید کرده بود که اپل در حال کار روی نرم افزار ویژه‌ای است که به خودروها قابلیت هدایت خودکار را می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران

با توجه به فعالیت‌های اخیر اپل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - به نظر می‌رسد این شرکت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - در پی توسعه یک ماشین تمام و کمال است. آنطور که «دیجی تایمز» می‌گوید کوپرتینویی‌ها با همکاری TSMC سرگرم توسعه چیپ خودرو هستند و بدین منظور طرح‌ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - را‌ه اندازی واحد تولید را در آمریکا کلید زده‌اند. آنها همچنین مذاکره با تامین کنندگان بالا و پایین - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - دستی در زنجیره تامین قطعات الکترونیکی خودروسازی را نیز شروع کرده‌اند.

بر اساس گزارش این نشریه تایوانی ماشین خودران اپل از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - نظر طراحی شبیه محصولات تسلا خواهد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - بود. هرچند دیجی تایمز مدل دقیق خودروی تسلا را مشخص نکرده است اما انتظار می‌رود که بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵ شاهد معرفی این محصول جدید از سوی اپل باشیم.

پیشتر «مینگ‌-چی کو»، تحلیلگر سرشناس دنیای فناوری هم استفاده اپل از چیپ TSMCبرای ماشین خودران اپل را پیش بینی کرده بود. باید دید در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - نهایت اپل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - تولید یک ماشین را انتخاب می‌کند یا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سرخرود استان مازندران - به ارائه فناوری خودران به خودروسازها قناعت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone