🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15823.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توقف فروش خودروهای درون سوز هوندا تا سال 2022 در اروپا

هوندا در حال تبدیل شدن به یک تولیدکننده تمام برقی است و این سال ها آخرین سال های فعالیت این کمپانی ژاپنی در اروپا تحت عنوان یک تولیدکننده خودروهای درون‌سوز است. یان هاولز؛ معاون ارشد ...

هوندا در حال تبدیل شدن به یک تولیدکننده تمام برقی است و این سال ها آخرین سال های فعالیت این کمپانی ژاپنی در اروپا - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تحت عنوان یک تولیدکننده خودروهای درون‌سوز است.

یان هاولز؛ معاون ارشد - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هوندا موتور در اروپا چندی پیش ضمن تایید این خبر گفت:

«هوندا قصد دارد تا پایان سال 2022 فروش و عرضه خودروهای درون‌سوز را در اروپا متوقف کند.»

هرچند اصلا - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انتظار نمی‌رفت که هوندا به این سرعت بتواند برای توقف تولید خودروهای درون‌سوز برنامه‌ریزی کند اما واقعیت این است که میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خودروهای تولیدی هوندا به قدری زیاد است که این خودروساز سال گذشته ناچار شد با تسلا همکاری کند تا مورد جریمه سازمان‌های حفاظتی قرار نگیرد.

تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بسیاری معتقدند که کاهش فروش خودروهای درون‌سوز و یا پرداخت جریمه بابت انتشار بیش‌از اندازه گازهای گلخانه‌ای چندان نتیجه بخش نیست و تنها در حالتی - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌توان واقعا میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را کنترل کرد که - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خودروسازان تنها - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خودروهایی را بفروشند که - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دوست‌دار محیط زیست هستند.

در خصوص هوندا این امر با حرکت به سمت تولید خودروهای هیبریدی و تمام برقی رخ خواهد داد.

مدیران هوندا مدعی هستند که این تنها ابتدای ماجراست و در طولانی مدت این کمپانی قصد دارد حتی تولید خودروهای هیبریدی را نیز به حداقل‌ترین حالت ممکن خود برساند. براساس جدول زمان‌بندی این شرکت تا سال 2035 دیگر خودروی - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هیبریدی تولید نخواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مدیران هوندا می‌گویند آن‌ها نمی‌توانند در ابتدای امر و به صورت مستقیم به سمت تولید خودروهای تمام الکتریک گام بردارند و تنها دلیل این موضوع نیز - تعمیرات تلویزیون در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به بعد اقتصادی جریان برمی‌گردد. یک خودرو تمام الکتریک نسبت به نمونه درون‌سوز و یا حتی هیبرید خود در حدود ۵۰ درصد گران‌تر است و به‌علاوه چالش‌های مربوط به میزان مسافت قابل‌پیمایش نیز برای این خودروها وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone