🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26480.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

صندوق‌ نوآوری و شکوفایی سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها را آسان‌تر می‌کند

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که این سازمان در سال جدید مدل‌های جدیدی از سرمایه‌گذاری را اجرایی خواهد کرد. او همچنین از اجرای دو برنامه «ضمانت سرمایه‌گذاری» و «حمایت از انتشار صکوک ...

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که این سازمان در سال جدید مدل‌های جدیدی از سرمایه‌گذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - را اجرایی خواهد کرد. او همچنین از اجرای دو برنامه «ضمانت سرمایه‌گذاری» و «حمایت از انتشار صکوک نوآوری» برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و تاکید کرد که هر دوی این برنامه‌ها در سال جاری اجرا خواهند شد.

«علی ناظمی» در نشست خبری امروز صندوق نوآوری و شکوفایی دلیل سرمایه‌گذاری دولت در طرح‌های استارت آپی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - را چنین تشریح کرد: «اگر ورود دولت در سرمایه‌گذاری نتواند مشکلی را حل کند، ورود بی‌جهتی است. در مبحث نوآوری نیز به دنبال اشتغال پایدار و رشد اقتصادی هستیم و سرمایه‌گذاری‌ها ما نیز باید چنین خروجی‌هایی داشته باشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی

از منظر ناظمی دولت‌ها به سه طریق وارد فعالیت استارت آپ‌ها می‌شوند: مستقیما وارد عرضه خدمات (تسهیلات، محرک‌های مالیاتی و سرمایه‌گذاری) می‌شوند و یا در مبحث قانونگذاری وارد می‌شوند و یا در نهایت وارد سمت تقاضا خواهند شد: «در اعطای تسهیلات حتی اگر این موضوع صفردرصد باشد، استارت آپ باید هزینه را برگرداند اما در سرمایه‌گذاری ما در سود و زیان شریک می‌شویم. برای همین قصد داریم بیشتر روی سرمایه‌گذاری کار کنیم.»

به گفته ناظمی صندوق نوآوری تا به امروز سرمایه‌گذاری مستقیم بوده ولی قصد دارد در سال جدید سرمایه‌گذاری‌ها را به سه نوع: مستقیم (با گرفتن بخشی از سهام مجموعه)، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - ایجاد صندوق‌های جسورانه بورسی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - و صندوق‌های خصوصی (که در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - حال ورود به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - بورس است) و هم‌سرمایه‌گذاری بسط دهد.

ناظمی در مورد طرح هم‌سرمایه‌گذاری بیشتر توضیح داد و تاکید کرد در این طرح صندوق نوآوری به سراغ پروژه‌هایی می‌رود که سرمایه‌گذاری در آنها ریسک بالایی دارد و شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران دیگر حاضر به ورود به سرمایه‌گذاری در آنها نیستند:

«در این مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری شرکت، صندوق نوآوری و شکوفایی چهار برابر بر روی پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند. تاکنون ۴ مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - از این طریق سرمایه‌گذاری با ما همکاری داشته اند. یعنی یک صندوق پژوهش و فناوری پروژه‌ای را انتخاب و ارزیابی کرده و در زمان تصمیم به سرمایه‌گذاری می‌توانند به ما مراجعه کنند و ۴ برابر سرمایه‌گذاری خود را از ما تامین مالی کند. نظارت و مدیریت پروژه و دیگر موارد نیز بر عهده ما نیست و بر عهده صندوق پژوهش و فناوری است؛ پس عملا شرکت‌داری نمی‌کنیم و صرفا نهاد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - تامین‌کننده مالی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - خواهیم بود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی

ناظمی با بیان اینکه بر اساس این مدل تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی بر روی پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است تاکید کرد که بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی در هر طرح «هم‌سرمایه‌گذار» ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود: - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - «در سال ۹۸ به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - میزان ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال منابع مالی برای مشارکت در صندوق‌های خصوصی و جسورانه و خطرپذیر تخصیص داده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - و هر دو طرح در فاز اجرا است.»

ناظمی با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - اشاره به تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه بورسی اذعان داشت که چنین صندوق‌هایی برای طرح‌های ریسک‌پذیر اجرا خواهد شد. به گفته او در صندوق جسورانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - بورسی که کار خود را در بورس آغاز کرده تلاش می‌‌شود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - ۴۰ درصد سرمایه از طریق صندوق نوآوری وارد شود.

معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید دارد که سرمایه‌گذاری مستقیم نیز در این مجموعه فراموش نشده و بودجه‌ای ۲۰۰۰ میلیارد ریالی برای سال جدید در نظر گرفته شده تا در طرح‌های کلان و مگاپروژه سرمایه‌گذاری صورت بگیرد.

ناظمی به دو برنامه «ضمانت سرمایه‌گذاری» و «حمایت از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - انتشار صکوک نوآوری» اشاره کرد و درباره آنها چنین توضیح داد:

«در طرح ضمانت سرمایه‌گذاری صندوق می‌خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - ورود مستقیم به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - پرداخت منابع و سرمایه‌گذاری نداشته باشد و صرفا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - کند سرمایه‌گذاری سایرین در بخش نوآوری را تحت ضوابط خاص ضمانت می‌کند؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - می‌خواهیم مداخله مستقیم در بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - نداشته باشیم و ریسک سرمایه‌گذاری را در کنار بخش خصوصی کاهش دهیم. مصوبات این برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - انجام شده و در فاز اجرایی قرار دارد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی

وی در خصوص برنامه انتشار صکوک گفت: «طرح‌هایی که در مراحل آخر رشد هستند و منابع مالی زیادی نیاز دارند و ما می‌توانیم ضامن انتشار اوراق آن‌ها باشیم. ما در صندوق نوآوری ضامن آن‌ها می‌شویم تا بتوانند از بازار سرمایه جذب مالی مناسبی داشته باشند. این موضوع فعلا در حال برنامه‌ریزی است و امیدواریم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - در نیمه دوم ۹۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - عملیاتی شود.»

ناظمی درباره حمایت از استارت آپ ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - بیان کرد: «اگر یک استارت آپ نیاز به کمک داشته باشد باید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - به صندوق های پژوهش و فناوری مراجعه کند. کانال دریافت مالی استارت آپ و شرکت های دانش بنیان مشخص است. دیگر نیازی نیست استارت آپ ها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر فراهان استان مرکزی - دریافت حمایت مالی به صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه کند، بلکه کافی است به سمت عاملین و صندوق های خصوصی و پژوهش و فناوری مراجعه کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone