🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23653.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور گیمینگ خمیده Dell با نرخ رفرش 165 هرتزی معرفی شد

شرکت Dell که به تازگی از مانیتور گیمینگ 4 هزار دلاری Alienware رونمایی کرده بود، حالا با معرفی یک مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی تلاش می کند تا سبد محصولات میان رده اش را متنوع ...

شرکت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Dell که به تازگی از مانیتور گیمینگ 4 هزار دلاری Alienware رونمایی کرده بود، حالا با معرفی یک مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی تلاش می کند تا سبد محصولات میان رده اش را متنوع تر کند.

مانیتور - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیمینگ جدید Dell با شماره مدل S3220DGF از پنل خمیده 31.5 اینچی از نوع VA با رزولوشن QHD (2560×1440 پیکسل) بهره می برد. این پنل توانایی تازه سازی تصویر با نرخ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 165 هرتز را دارد و از محتوای HDR هم پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی این پنل به 400 نیت می رسد و با نسبت کنتراست 3000:1، زاویه دید 178 درجه در دو راستای افقی و عمودی و زمان پاسخدهی 4 میلی ثانیه ای، نیاز حرفه ای ترین گیمرها را برآورده می کند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مانیتور گیمینگ جدید Dell را می توان یکی از نخستین محصولات این حوزه دانست که از استاندارد FreeSync-2 شرکت AMD پشتیبانی می - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کند. دامنه نرخ رفرش این مانیتور در حالت فری سینک بین حداقل 48 تا حداکثر 165 یا 144 هرتز (بسته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به درگاه ارتباطی) متغیر است.

مانیتور گیمینگ 32 اینچی Dell توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و 92.4 درصد فضای رنگی وسیع DCI-P3 و 99.7 درصد فضای رنگی استاندارد sRGB را پوشش می دهد. این مانیتور همچنین گواهی استاندارد DisplayHDR 400 را دریافت کرده، یعنی می تواند محتوای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - HDR را با بهره گیری از سیستم بک لایت موضعی و تغییر کنتراست به نمایش درآورد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

از نظر درگاه های ارتباطی، این محصول به یک ورودی دیسپلی پورت 1.2، دو درگاه HDMI، هاب سه گانه USB 3.0 و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده است. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در ادامه مشخصات این مانیتور گیمینگ را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می بینید:

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی Dell از چند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روز دیگر با قیمت 600 دلار وارد بازار خواهد شد که در مقایسه با محصولات مشابه برند Alienware قیمت بسیار معقولی محسوب می - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرهام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ احیانا تعمیرگاه شما اطراف مطهری شاهین شهر برای جارو برقی فلر تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در مطهری شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone