🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22991.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی جیلی برای ارتقای سیستم ناوبری خودروهایش صدها ماهواره به فضا می‌فرستد

جیلی به عنوان بزرگترین خودروساز چین قصد دارد وارد کسب و کار ماهواره‌های مدار پایین بشود. از سیستم ماهواره‌ای این کمپانی قرار است به منظور ناوبری دقیق‌تر و انتقال داده بسیار سریع استفاده شود. کمپانی ...

جیلی به عنوان بزرگترین خودروساز چین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - قصد دارد وارد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - کسب و کار ماهواره‌های مدار پایین بشود. از سیستم ماهواره‌ای این کمپانی قرار است - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - به منظور ناوبری دقیق‌تر و انتقال داده بسیار سریع استفاده شود.

کمپانی جیلی پس از سرمایه‌گذاری‌های متعدد در بازار‌ها مختلف مانند، کِشنده‌ها، پهپادها مسافربری، قطارهای سریع‌السیر و همچنین سرمایه‌گذاری در کمپانی‌های دیگر مانند ولوو، قصد دارد وارد بازار ماهواره شود. البته استراتژی این کمپانی، برای مثال با کمپانی تسلا تفاوت‌هایی دارد. «اکوسیستم حمل و نقل هوشمند سه بعدی» نام سیستم ماهواره‌ای مدار پایین کمپانی جیلی بوده که بنا بر گفته این خودروساز، تا پایان سال آماده خواهد شد.

کمپانی جیلی برای این کار، قرار است کارخانه‌ای اختصاصی در شهر تایژو در استان ژیجیانگ بسازد؛ شهری که جیلی آن را خانه خود می‌داند. این کمپانی ظرفیت تولید مدل‌های مختلفی از ماهواره را خواهد داشت که احتمالا برخی از آن‌ها برای خود جیلی نباشند. اگر همه چیز بر اساس زمان‌بندی بزرگ‌ترین خودروساز چین پیش برود، باید شاهد پرتاب اولین ماهواره - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - در اواخر سال جاری میلادی باشیم.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان  استان خراسان

گفته می‌شود کمپانی جیلی بالغ بر ۳۲۶ میلیون دلار بودجه برای این کار در نظر گرفته است و در نهایت سالانه ۵۰۰ ماهواره تولید خواهد کرد. ماهواره‌های مدار پایین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - این کمپانی، از انتقال سریع داده‌ها، ناوبری بسیار دقیق و محاسبات ابری پشتیبانی خواهد کرد. جیلی می‌گوید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - به کمک این ماهواره‌ها می‌تواند آپدیت‌های نرم‌افزاری را مستقیما به خودرو‌های خود ارسال کند.

این طور که به نظر می‌رسد، کمپانی جیلی قصد ندارد وارد فضای کاری تسلا و ماهواره‌های استارلینک بشود. همچنین بنا بر گفته این خودروساز مشهور، از ماهواره‌های ارسال شده به فضا به منظور ارائه اینترنت پر سرعت استفاده نخواهند شد. مهمترین بخش این ماهواره‌ها شاید همان ناوبری دقیق باشد. ماهواره‌های مدار بالا به دلیل فاصله بیشتری که از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - زمین دارند، حداکثر، دقتی چند متری را ارائه می‌کنند. از آن طرف ماهواره‌های مدار پایین، می‌توانند تا چند سانتی‌متر دقت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - داشته باشند.

این پدیده برای خودرو‌ها و به خصوص خودرو‌های خودران و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر خراسان استان خراسان - پرواز‌های بی‌سرنشین که این کمپانی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده، امری بسیار حیاتی است. همچنین با افزایش روز افزون تقاضا برای خودروهای خودران، می‌توان تصور کرد داشتن یک سیستم ماهواره‌ای اختصاصی چه کمکی به پیشرفت یک کمپانی در مقابل دیگر رقبا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone