🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12371.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با حداکثر ۱۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد

ایسوس ROG Phone 3 یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی بود که به سراغ استفاده از ۱۶ گیگابایت رم رفت. بنابراین طبیعی است که جانشین این گوشی هم اولین محصولی باشد که ۱۸ گیگابایت رم ارائه ...

ایسوس ROG Phone 3 یکی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - از اولین تلفن‌های هوشمندی بود که به سراغ استفاده از ۱۶ گیگابایت رم رفت. بنابراین طبیعی است که جانشین این گوشی هم اولین محصولی باشد که ۱۸ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - رم ارائه می‌کند. ایسوس ROG Phone 5 به‌زودی در تاریخ ۱۰ مارس مصادف با ۲۰ اسفند معرفی می‌شود.

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ، ایسوس ROG Phone 5 در نسخه I005DB از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی دو نسخه DA و DB خواهد داشت که نسخه DA مدل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - مخصوص «تنسنت گیمز» خواهد بود. نسخه DB هم همان نسخه‌ای است که در پنل پشتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - نمایشگر ثانویه دارد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان

نسخه DA قبلا در ماه دسامبر در گیک‌بنچ رویت شده بود ولی فقط ۸ گیگابایت رم داشت. کمی بعدتر یک مدل دیگر از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - نسخه DA - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - با ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد. همچنین احتمال داده می‌شود که این دستگاه مدل دیگری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - با ۱۲ گیگابایت رم هم داشته باشد.

فروشگاه JD.com در حال حاضر صفحه تبلیغاتی ویژه‌ای را برای نسخه تنسنت ROG Phone 5 آماده کرده است. در این صفحه اطلاعات خاصی ارائه نشده، اما کاربران می‌توانند برای خرید این تلفن هوشمند تخفیف کوچکی را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - دریافت کنند.

ایسوس چند هفته پیش رسما تایید کرد که با پرش از روی عدد ۴، گوشی هوشمند بعدی خود را با عدد ۵ معرفی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - می‌کند. این دستگاه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدارگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد و به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید.

طبق اطلاعات پایگاه داده مرجع چینی TENAA، ایسوس ROG Phone 5 نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع AMOLED دارد. این دستگاه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - انرژی خود را از یک باتری دو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - تکه ۶۰۰۰ میلی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - آمپر ساعتی تامین می‌کند و احتمالا شارژری با سرعت ۶۵ واتی خواهد داشت. ایسوس ROG Phone 5 طبیعتا با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ملایر استان همدان - پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید و در روزهای آتی احتمالا اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و جزئیات فروش آن منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone