🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43888.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ برای اندروید آن را به طور کامل متحول کرده است

اپلیکیشن Bing Search هنوز در گوگل پلی به آمار 5 میلیون دانلود هم نرسیده، که برای مایکروسافت اصلا موضوع خوشایندی نیست. با این وجود کمپانی ردموندی هرگز از آن غافل نمی ماند. به همین خاطر ...

اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Bing - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Search - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هنوز در گوگل پلی به آمار 5 میلیون دانلود هم نرسیده، که برای مایکروسافت اصلا موضوع خوشایندی نیست. با این وجود کمپانی ردموندی هرگز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از آن غافل نمی ماند. به همین خاطر اخیرا تلاش کرده که با اضافه کردن قابلیت هایی جدید و ایجاد تغییر و تحول در رابط کاربری بینگ، محبوبیت بیشتری برای موتور جستجوی اختصاصی اش کسب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کند.

به گفته مایکروسافت، طراحی جدید اپ به کاربران اجازه داده که راحت تر از همیشه به جستجوی محتوای مورد علاقه شان بپردازند. همچنین جستجوی بینگ از منظر محتوایی هم غنی تر شده و حالا می تواند بررسی رستوران ها، آهنگ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موارد دیگر را هم به نمایش کاربر بگذارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

البته این دو مورد تنها قابلیت های جدید بینگ نیستند. با نصب نسخه جدید، می توانید سریع تر از همیشه به نتایج بخش های تصاویر، ویدیوها و اخبار دسترسی پیدا کنید. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مضاف بر این اپلیکیشن بینگ برای اندروید امکان جستجوی تصاویر GIF را هم به شما داده، که می توانید نمونه های پرطرفدار در سطح اینترنت را هم پیدا کرده و در صورت تمایل روی دیوایس تان ذخیره کنید.

نسخه جدید بینگ امکانات شخصی سازی خوبی هم در اختیار کاربران قرار داده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که از جمله آن ها می توان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به تغییر نوع و اندازه فونت و همچنین انتخاب تصویر برای نشستن در پس زمینه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن اشاره کرد.

برای دریافت آخرین نسخه جستجوگر بینگ که سریع تر از همیشه شده و بسیاری از باگ های نسخه های قبلی در آن برطرف گشته، می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone