🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  2. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  4. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  5. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15744.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش مقاومت آیفون ۱۲ در برابر آب تا عمق ۲۰ متری [تماشا کنید]

یکی از وب سایت‌های تکنولوژی آزمایش مقاومت آیفون ۱۲ در برابر نفوذ آب را انجام داد و آن را به کمک پهپاد زیرآبی تا عمق ۲۰ متری برد. وب‌سایت CNet آیفون ۱۲ را روی یک ...

یکی از وب سایت‌های تکنولوژی آزمایش مقاومت آیفون ۱۲ در برابر نفوذ آب را انجام داد و آن را به کمک پهپاد زیرآبی تا عمق ۲۰ متری برد.

وب‌سایت CNet آیفون ۱۲ را روی یک پهپاد زیردریایی با قابلیت رفتن تا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عمق ۳۰۰ متر نصب کرد و - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن را در دریاچه «تاهو» در ایالت نوادا غوطه ور - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساخت. در آزمایش اول قرار شد ادعای اپل در مورد مقاومت آیفون ۱۲ در برابر نفوذ آب به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری آزمایش شود، بنابراین آیفون ۱۲ به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری با - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دمای ۱۱ درجه سانتی گراد قرار گرفت. همانطور که پیش‌بینی می‌شد نمایشگر لمسی، دوربین‌ها و دکمه‌ها بدون مشکل کار کردند ولی خروجی اسپیکرها کمی نسبت به قبل بم شد.

در آزمایش دوم، آیفون ۱۲ به مدت ۴۰ دقیقه در عمق ۲۰ متری آب با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد قرار گرفت. آیفون از - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آزمایش نیز سربلند بیرون آمد و نمایشگر لمسی، دکمه‌های ولوم و پاور و - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دوربین‌ها بدون مشکل کار کردند. خروجی اسپیکر همچنان مثل قبل کمی بم بود ولی صداها کاملاً قابل فهم بودند.

پس از آزمایش‌های فوق، آیفون ۱۲ برای خشک شدن - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به مدت ۷۲ ساعت خاموش شد. پس از این مدت  اما مشکل مه گرفتگی در دوربین‌های سلفی و پشتی مشاهده شد. - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - علاوه بر این پس از روشن کردن آیفون پیغام عیب‌یابی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یا همان Diagnostics روی نمایشگر ظاهر شد و امکان بستن آن وجود نداشت.

به گفته CNet ادعای پشتیبانی آیفون ۱۲ از گواهی IP68 کاملاً صحیح است، ولی این گوشی نیز مثل دیگر وسایل برقی تا حدی در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند و طبق توصیه اپل نباید به هیچ عنوان آن را آگاهانه در آب‌های عمیق و - تعمیرات پکیج بوتان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سرد غوطه ور ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone