🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22941.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مبین نت دورکاری را برای کارکنان خود عملیاتی کرد

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از شرکت‌های فناورانه و غیرفناورانه به سمت دورکاری روی آورده‌اند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری نمایند. در همین راستا مبین‌نت نیز برای حفظ سلامت جامعه ...

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از شرکت‌های فناورانه و غیرفناورانه به سمت دورکاری روی آورده‌اند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری نمایند. در همین راستا مبین‌نت نیز برای حفظ سلامت جامعه دورکاری حداکثری را در شرکت خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - پیاده سازی کرده‌است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان

بر این اساس تمامی کارکنان ستادی مبین‌نت می‌توانند با استفاده از پلتفرم‌های به‌روز، وظایف خود را درون محل سکونت خود پیگیری کنند. با اعلام این شرکت واحدهای عملیاتی نیز با حفظ تمامی قواعد جلوگیری از شیوع بیماری، در قالب شیفت‌های مشخص و کوتاه خدمت خواهند کرد. این درحالی است که واحدهای پشتیبانی مشترکین، هم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - درحوزه مشتریان خانگی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - و هم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - مشتریان سازمانی بدون هیچگونه خللی درخواست‌های مربوط به مشترکین را پیگیری می‌کنند. شایان ذکر است زیرساخت‌های اینترنتی و ارتباطی مبین‌نت آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی هستند که قصد ایجاد شرایط دورکاری را برای پرسنل خود دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone