🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  3. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  4. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12289.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ یکی از ویژگی‌های امنیتی مهم گلکسی A52 5G را اعلام کرد

بسیاری منتظر رونمایی از جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A52 هستند. در هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر شده و حالا یکی دیگر از ویژگی‌های آن مشخص شده. سامسونگ می‌خواهد بطور ماهیانه ...

بسیاری منتظر رونمایی از جدیدترین - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A52 هستند. در هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر شده و حالا یکی دیگر از ویژگی‌های آن مشخص شده. سامسونگ می‌خواهد بطور ماهیانه برای گلکسی A52 5G بروزرسانی امنیتی منتشر کند.

کره‌ای‌ها برای مدتی گوشی گلکسی A52 5G را در صفحه مربوط به بروزرسانی امنیتی ماهیانه در کنار دیگر محصولاتشان قرار داده بودند، هرچند دیگر اثری از این دستگاه در این صفحه نیست.

سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار و بالارده‌اش بروزرسانی امنیتی ماهیانه منتشر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌کند و سهم گوشی‌های میان‌رده، دریافت این آپدیت بطور فصلی است. اگرچه این اولین - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باری نیست که یک گوشی سری گلکسی A در برنامه بروزرسانی امنیتی ماهیانه قرار می‌گیرد، اما گوشی‌های گلکسی A51 و A51 5G هر سه ماه یکبار چنین آپدیتی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را دریافت می‌کنند.

قرارگیری گلکسی A52 5G در این لیست، رقابت در بازار را افزایش می‌دهد و این گوشی با قدرت بالاتری با محصولاتی مانند پیکسل 4A 5G مبارزه خواهد کرد.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان

طبق گزارش‌هایی که تا به امروز درباره گلکسی A52 5G منتشر شده‌اند، ظاهرا سامسونگ می‌خواهد آن را به بهترین میان‌رده‌اش در سال‌های اخیر تبدیل کند. این دستگاه نه تنها برای افزایش امنیت کاربران بروزرسانی امنیتی ماهیانه دریافت خواهد کرد، بلکه از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی هم بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند در دو نسخه 4G و 5G وارد بازار می‌شود که در کنار قیمت مختلف، سخت‌افزار متفاوتی هم خواهند داشت. اگرچه سامسونگ هردوی آن‌ها را به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد مجهز خواهد کرد، اما رفرش ریت پنل مدل 4G به ۹۰ هرتز و مدل 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان

چیپست مورد استفاده در این مدل‌ها هم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - متفاوت خواهد بود و نسخه 5G از تراشه اسنپدراگون 750G بهره می‌برد. در مقابل مدل 4G به چیپ ضعیف‌تر اسنپدراگون 720G مجهز خواهد شد. این دستگاه‌ها از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برند و سامسونگ پس از مدت‌ها لرزشگیر اپتیکال را به گوشی‌های میان‌رده‌اش می‌آورد.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها با قیمت پایه‌ در محدوده ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار، در هفته‌های آینده رسما معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله زار نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
دوستان سایت ***** پکیج بوتان Parma شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone