🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12291.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

محققان MIT موفق به ساخت پهپادی در ابعاد بسیار کوچک با الگوبرداری از حشرات شدند

محققان «MIT» موفق به طراحی پهپاد بسیار کوچکی با الگوبرداری از ‌حرکت حشرات شده‌اند که علی رغم ابعاد کوچکی که دارد از استحکام بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار است. پهپاد جدید سبک وزن با ...

محققان «MIT» موفق به - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران - طراحی پهپاد بسیار کوچکی با الگوبرداری از ‌حرکت حشرات شده‌اند که علی رغم ابعاد کوچکی که دارد از استحکام بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار است. پهپاد جدید سبک وزن با ظرافت خاصی به پرواز می‌درآید ولی آسیب نمی‌بیند.

محققان MIT تاکنون نمونه‌های متعددی از پهپادها در ابعاد مختلف، خصوصا نمونه‌‌های بسیار کوچک با بدنه سرامیکی  طراحی کرده‌اند.  اکثر نمونه‌‌های توسعه یافته در این آزمایشگاه از استحکام لازم در برخورد با موانع مختلف برخوردار نیستند و در اولین تماس به سرعت آسیب می‌بینند. اما نمونه جدید پهپاد توسعه یافته در این آزمایشگاه مجهز به سیلندرهای لاستیکی با روکش نانو کربن است که استحکام بیشتری نسبت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران - به نمونه‌های قبلی دارد.

پهپاد کوچک مجهز به بال‌های کوچکی است و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران - همانند یک حشره بسیار - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران - کوچک در هوا به پرواز در می‌آید. با برقراری جریان الکتریسیته، پهپاد کوچک می‌تواند در هر ثانیه ۵۰۰ مرتبه بال بزند تا بتواند از زمین بلند شده و به پرواز درآید.

پهپاد جدید با وزن حدود ۰.۶ گرم، جزو نمونه‌های بسیار سبک محسوب می‌شود و طراحی آن از حرکت زنبور عسل وام گرفته است. با وجودی که هنوز محدودیت‌هایی برای پرواز نمونه اولیه این پهپاد وجود دارد، اما نمونه جدید استحکام بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد.

محققان MIT در تلاش هستند پهپاد جدید را به باتری قوی‌تر و دوربین مجهز کنند تا بتواند از عهده ماموریت‌های مهمی که برای آن طراحی شده برآید.

ساخت پهپاد در ابعاد بسیار کوچک، مشکلات و چالش‌های خاص خودش را دارد. هر چقدر در ساخت پهپادها از قطعات کوچکتری استفاده شود، محصول نهایی از مقاومت و استحکام کمتری - تعمیرات پکیج لورچ در شهر مازندران استان مازندران - برخوردار خواهد بود و در واقع شکننده‌تر می‌شود. در نتیجه با اولین برخورد به هر مانعی ممکن است به شدت آسیب ببیند. به علاوه وقتی ابعاد پهپاد بسیار کوچک می‌شود، تامین انرژی مورد نیاز برای پرواز کردن نیز به یکی دیگر از چالش‌های جدی تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone