🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32652.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو: بدون کالا و بی مشتری، بازار موبایل در تندباد حادثه

«هیچکس نیست برادر من. اگر هم کسی داخل محوطه پاساژ باشد، احتمالا اهالی کسبه هستند که آمده‌اند با هم چاق سلامتی کنند و به زمین و زمان غر بزنند.» یکی از نگهبانان پاساژ چارسو این ...

«هیچکس نیست برادر من. اگر هم کسی داخل محوطه پاساژ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - باشد، احتمالا اهالی کسبه هستند که آمده‌اند با هم چاق سلامتی کنند و به زمین و زمان غر بزنند.» یکی از نگهبانان پاساژ چارسو این را به من می‌گوید و با اشاره به محوطه خالی پاساژ منتظر اینست که حرفش را تایید کنم. ترجیح می‌دهم خودم کنجکاوی کنم و بفهمم که بالاخره بازار موبایل در ایران حالش چطور است و در آن کالا نیست یا اصلا مشتری نیست، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - یا شایدم هر دو؟

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان

«فقط همین سه مدل را دارم.» فروشنده فروشگاه بزرگی در طبقه همکف، با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - اشاره به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - میزهای رنگارنگ و مزین به برندهای مطرح موبایل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - این را می‌گوید و متوجه می‌شوم که از همان سه مدل هم نهایتا یک رنگشان را دارد. علت را که جویا می‌شوم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - زیر بار جریانی به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - اسم احتکار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - نمی‌رود و می‌گوید که آنها صرفا یک واسطه هستند و واردکننده ها جنس‌هایشان در گمرک جامانده‌ است. می‌گویم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - اما خبر آمد که روند ترخیص موبایل‌های مانده سریع‌تر شود و جوابم را اینطور می‌دهد: «از کی تا حالا اخبار درست منتشر می‌شود؟»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان

یکی دیگر از همکارانش که شاکی‌تر از او هم هست با لحن تندی درباره اظهارات وزیر ارتباطات و دیگر مسئولان دولتی و البته خود ما سایت‌های خبری صحبت می‌کند و رسما خبرنگاران را در نابودی بازارشان سهیم می‌داند:

«بازار موبایل درست می‌شود و فعلا گوشی‌هایتان را دو دستی بچسبید و الان گوشی نخرید و دیگر سخنرانی‌های دوستان و بازتاب شکوهمندشان در سایت‌های خبری باعث شده که مردم فکر کنند نباید موبایل بخرند و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - بازار موبایل سرجایش برمی‌گردد. در تاریخ کشورمان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - کدام بازار بعد از گرانی به ارزانی انجامید که این بار دومش باشد؟ اگر زمان آتش بس بعد از جنگ را می‌خواهید مثال بزنید باید بگویم که این دو برهه زمانی هیچ دخلی به یکدیگر ندارند.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان

قبل از آنکه از مغازه بیرونم کند و تمام مشکلات زندگی‌اش را بر سر من بیندازد، به یک فروشگاه برند معتبر سر می‌زنم و به جای مشتری، کلی نیروی خدماتی می‌بینم که در حال زیر و رو کردن مغازه هستند. گویا از فقدان مشتری فعلا وقت را مغتنم شمردند و دستی به سر و روی مغازه‌شان می‌کشند. هرچه می‌گردم صاحب مغازه یا فروشنده‌ای را پیدا نمی‌کنم و بعد از مدتی که یک نفر پیدا می‌شود هم وقتی می‌فهمد مشتری نیستم و برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - گرفتن گزارش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - خبری آمده‌ام، چهره‌اش در هم می‌رود، انگار اینجا هیچ‌کس دل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - خوشی از اخبار ندارد:

«ما تمام کالاهایمان را موجود داریم اما فروشمان به یک گوشی در روز هم رسیده که افت بی‌سابقه‌ای را در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - تاریخ فروشمان تعریف می‌کند. 7 پرنسل بودیم که الان تبدیل به دو نیرو شدیم و بقیه بچه‌ها را عجالتا عذرشان را خواسته‌اند. بیشتر فروشگاه‌های این پاساژ و تمامی فروشگاه‌های علائدین اجاره هست و فشار زیادی به صاحبان فروشگاه‌ها آمده است.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان

با آمدن اسم علائدین تصمیم می‌گیرم که به این قطب بازار موبایل کشور هم سر بزنم و اوضاع آنجا را کمی شلوغ‌تر از چارسو می‌بینم ولی به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - گفته آقای عادل، یکی از فروشندگان این پاساژ، جمعیت اندک حاضر در پاساژ یا دنبال تعمیرات موبایلشان هستند و یا آمده‌اند مظنه قیمت کنند:

«افرادی را دیگر به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - چهره می‌شناسم که هر روز می‌آیند و چهار پنج تا گوشی را قیمت می‌کنند، فکر کنم خودشان هم دقیقا نمی‌دانند چکار می‌خواهند کنند، اصلا چه کسی می‌داند می‌خواهد با این اوضاع چه کار کند؟»

پسری قدبلند که ویترین‌های مغازه‌ها را می‌پاید از همین افراد است که چند روزیست گوشی‌ها را قیمت می‌کند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - تا بلکه بتواند با پس‌اندازش به قول خودش یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - موبایل خوب بخرد، او می‌گوید که بلاتکلیفی بازار باعث تاخیر چند هفته‌ای در خرید او شده است:

«مشکل اینجاست که بسیاری از سایت‌های اینرنتی هم که پیش‌تر قیمت‌ها را داشتند دیگر موجودی ندارند و نمی‌توان نرخ بازار را با نرخ آنها سنجید. این موضوع و قیمت شناور دلار در بازار باعث شده که هر فروشنده‌ هر قیمتی که دلش خواست موبایل را بفروشد و به شخصه مواردی کاملا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - یکسان را دیدم که با اختلاف چند صد هزارتومانی در همین پاساژ به فروش می‌رسد.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان

با او همگام می‌شوم تا بفهمم ناموجودی اجناس در علائدین هم وجود دارد یا خیر، در خیلی از مغازه‌ها بعد از اسم بردن از یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - سری موبایل‌ها، فروشنده بیرون می‌رود و بعد از چند دقیقه قیمت می‌دهد یا با دوستانش تماس می‌گیرد. این امر قبلا هم در بازار متداول بود اما الان تقریبا سر اکثر مدل‌ها چنین ماجرایی رقم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌خورد و به نظر می‌رسد که انواع موبایل‌ها با یک ترتیب خاص بین مغازه‌ها پخش شده است. در بین تمامی این برندها، گوشی‌های اپل بیشترین گرانی را به خود دیده‌اند و رسما به بازار مخاطبینی خاص - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - تعلق یافته‌اند. نوید از یک آمار جالب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - توجه خبر می‌دهد و می‌گوید که این روزها فروش آیفون‌های دست دوم هم بیشتر شده است:

«مردم به آیفون‌هایشان به چشم اندوخته مالی و یک گنج نگاه می‌کنند و این روزها افراد بسیاری را می‌بینم که قصد فروش گوشی آیفونشان را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - دارند و در ازای آن یک مدل پایین رده‌‌تر اندرویدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - می‌خرند.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان

این مغازه داران ادعا می‌کنند که حرفشان و بحثشان کاملا با واردکنندگان جداست و آنها صرفا واسطه‌هایی هستند که بیشتر از مردم و واردکنندگان ضرر می‌بینند. از آنطرف ملتی هم در بین ویترین‌های تقریبا خالی مغازه‌ها می‌چرخند که واقعا با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند. بیشتر از این مغازه‌داران، فعلا ساندویچ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر مشهد استان خراسان - فروشان و لیمونادفروشان دور پاساژ سود می‌کنند و دادزنان مشتری می‌طلبند. خوشبختانه هنوز برای ساندویچ اقتصادی فلافل مشتری وجود دارد، البته اگر در آینده تبدیل به ساندویچ پرچمدار نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone